Information System UCP

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Petr JANEČEK. Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2023, 432 pp. ISBN 978-80-271-3722-0.
    2. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, vol. 24, No 197, p. 1-7. ISSN 1582-2559. Available from: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.

    2021

    1. JANEČEK, Petr and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. Online. Acta academica karviniensia. 2021, vol. 11, No 2, p. 25-35. Available from: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.010.
    2. KUPEC, Michael, Dagmar JAKUBÍKOVÁ and Václav KUPEC. Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications. Media Literacy and Academic Research. 2021, vol. 4, No 2, p. 110-118, 19 pp. ISSN 2585-8726.

    2019

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ, Petr JANEČEK and Jan TLUČHOŘ. Lázeňství - management a marketing (Spa treatment - management and marketing). první. Praha: Grada Publishing, 2019, 368 pp. Expert. ISBN 978-80-271-2461-9.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Jan MOUCHA. Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb. 2019 - 2020.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Marttin KEBZA. Projekt: Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví. 2019 - 2019.

    2018

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ and Jan TLUČHOŘ. Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku. 2018: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, p. 34-44. ISBN 978-80-7510-280-5.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK and Jan TLUČHOŘ. VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB (CHRISTMAS TIME AND AUTHENTICITY: EVALUATION OF CHRISTMAS MARKET IN THE TOWN OF CHEB). Online. In Ing. Ivica Linderová, PhD. RNDr . Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018., 2018, p. 151-160. ISBN 978-80-88064-36-7.

    2017

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Lilia DVOŘÁKOVÁ. Název projektu: Inovace a příprava nového doktorského studijního programu Ekonomika a management na kreditní systém studia. 2017 - 2017.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK and Jan TLUČHOŘ. Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, p. 109-120. ISBN 978-80-244-5255-5.

    2016

    1. PETRŮ, Naděžda, Dagmar JAKUBÍKOVÁ and Jiří VACEK. Rodinné podnikání v České republice - historie a současnost. Socioekonomické a humanitní studie. BIVŠ v Praze: BIVŠ v Praze, 2016, vol. 6, No 2, p. 62 – 75. ISSN 1804-6797.
    2. PETRŮ, Naděžda and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Rodinné podnikání v odvětví zemědělství a cestovního ruchu v ČR. Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie. Bratislava: Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislavě., 2016, 8(1), No 1, p. 48 – 63. ISSN 1337-9313.
    3. PETRŮ, Naděžda and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses. In Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Sborník příspěvků z 10. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové Trendy 2015 New Trends 2015. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě, 2016, p. 207 – 218. ISBN 978-80-87314-76-0.

    2015

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Event marketing. Studijní opora.. Online. První vydání. Praha: VŠH v Praze, 2015, 107 pp. ISBN 978-80-87411-66-7.
    2. PAVERA, Libor and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Marketingová a mediální komunikace dnes. In Libor Pavera. odborná kniha. první. Praha: Verbum Praha, 2015, p. 27-43, 194 pp. svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
    3. VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, XVIII, No 1, p. 151 – 168. ISSN 1212-3609.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Petr JANEČEK. Název projektu: Využití moderních technologií v marketingové komunikaci. 2015 - 2016.
    5. JANEČEK, Petr and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In sborník z konference. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, p. 38-47. ISBN 978-80-7435-537-0.
    6. PETRŮ, NADĚŽDA and Dagmar JAKUBÍKOVÁ. THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. 2015, 05/2015, 2/2015, p. 69-74. ISSN 1804-7890.
    7. JANEČEK, Petr, Dagmar JAKUBÍKOVÁ and Jan TLUČHOŘ. Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2015, p. 98-109. ISBN 978-80-7510-140-2.

    2014

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Eliška VILDOVÁ. Je lázeňství oborem, ve kterém najdou uplatnění absolventi vysokých škol? (Is the spa industry able to offer career to university graduates?). In Folia Turistica 4. 1st ed. UMB, Ekonomická fakulta, 2014. ISBN 978-80-557-0697-9.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingová komunikace: čas a změny (Promotion: Time and Changes). Online. In Chromý - Ryashko - Dmitrieva. Strategie a tektika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2014, p. 26-31. ISBN 978-80-87570-17-3.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingová komunikace: čas a změny. (Marketing communications: time and changes). In Chromý – Ryasko- Dmitrieva. Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky – Strategy and Marketing Tactics in e- Business of Hospitality and Other Spheres. 1st ed. Praha: Extrasystem Praha, 2014, p. 26-31. ISBN 978-80-87570-17-3.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Eliška VILDOVÁ. Spokojenost lázeňského hosta. In Sborník recenzovaných příspěvků. 3. Mezinárodní vědecká konference cestovní ruch, hotelnictví a lázeňství ve světle vědeckého výzkumu a praxe. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014, p. 152-163. ISBN 978-80-7248-955-8.

    2013

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 2nd ed. Praha: Grada Publishing, 2013, 368 pp. ISBN 978-80-247-4670-8.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 368 pp. ISBN 978-80-247-4670-8.

    2012

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Aktuální problémy marketingu v cestovním ruchu v České republice – lidé a komunikace. 1st ed. Plzeň: FEK ZČU Plzeň, 2012. Projekt FEK a města Chebu.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2012, 320 pp. ISBN 978-80-247-4209-0.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012, 320 pp. ISBN 978-80-247-4209-0.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2nd ed. Praha: Grada Publishing, 2012, 329 pp. ISBN 978-80-247-4209-0.

    2011

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Aktuální problémy marketingu v cestovním ruchu v České republice – lidé a komunikace. 2011.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Cestovní ruch, marketing a komunikace. In Komunikace a média. 1st ed. Praha: Verbum, 2011.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Cestovní ruch, marketing a komunikace. Komunikace a média. Praha: Verbum, 2011.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing. Distanční studijní opora. 1st ed. Praha: VŠH, 2011, 168 pp. ISBN 978-80-87411-19-3.

    2010

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10). In Marketing. 2. přeprac. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci (Unconventional approach for promotion in marketing communication). In Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha: Verbun, 2010, 13 pp. Komunikace a média, svazek 3. ISBN 978-80-904415-4-5.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. 1st ed. Praha: Verbum, 2010. ISBN 978-80-904415-4-5.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. 2010.
    5. CHROMÝ, Jan, Marie DOHNALOVÁ, Dagmar JAKUBÍKOVÁ, Libor PAVERA, Miloš SOBEK, Jan MASTNÝ, Martina SOCHŮRKOVÁ, Mieczyslaw LENIARTEK and Krzystof WIDAWSKI. Trendy komunikace v cestovním ruchu (Trends of communication in tourism). Praha: Verbum, 2010, 115 pp. Komunikace a média sv.3. ISBN 978-80-904415-4-5.

    2009

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.

    2008

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 1st ed. Praha: Grada Publishing, 2008, 269 pp. ISBN 978-80-247-2690-8.

    2007

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar and Jan TLUČHOŘ. Marketing míst, obcí a měst. 2007.
Display details
Displayed: 22/11/2024 03:29