UCP:MA066 Vybrané marketingové aktivity - Informace o předmětu
MA066 Vybrané marketingové aktivity
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.léto 2024
- Rozsah
- 0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- Ing. Jan Mastný (cvičící)
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cíl předmětu: Cílem předmětu je praktické procvičování vybraných marketingových činností. Studenti pod vedením vyučujícího zpracovávají zadané úkoly vyplývající z fiktivní zakázky. Posloupnost úkolů v hrubých rysech pokrývá praktické zpracování jedné zakázky v marketingové firmě.
- Výstupy z učení
- Znalosti: Student zná teoretický i praktický postup zpracování jednotlivých částí zakázky marketingové firmy. Schopnosti: Student je schopen samostatně provádět zadané dílčí kroky vedoucí k realizaci zakázky v rámci marketingové firmy. Dovednosti: Student je po absolvování předmětu schopen orientovat se v problematice při řešení dílčích kroků vedoucích k realizaci zakázky.
- Osnova
- Osnova: 1.Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod. 2. Audit mediální komunikace 3. Analýza postavení firmy na trhu 4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka 5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma 6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci 7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu 8. Volba složek komunikačního mixu 9. Obsah složek komunikačního mixu 10. Měření účinnosti mediální komunikace 11. Řízení mediální komunikace 12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování 13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
- Literatura
- povinná literatura
- CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
- doporučená literatura
- KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008. info
- Informace učitele
- Studenti kombinované formy vypracují seminární práci. Seminární práce má přispět k prohloubení znalostí studenta ve zvoleném tématu, k jeho schopnosti formulovat účelový projekt a pracovat s literaturou a dalšími zdroji. Rozsah seminární práce stanoví příslušný pedagog (cca 10 stran). Práce bude odevzdána před ukončením kurzu a její úroveň bude ohodnocena dle stupnice ECTS. Bez uznané seminární práce student nemůže absolvovat zkoušku. Kontakt s vyučujícím: elektronická korespondence přes email VŠH, konzultační hodiny v daném semestru.
- Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
- Statistika zápisu (léto 2024, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/leto2024/MA066