UCP:MA066 Vybrané marketingové aktivity - Informace o předmětu
MA066 Vybrané marketingové aktivity
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2017
- Rozsah
- 0/2. 3 kr. Ukončení: z.
- Vyučující
- PhDr. Marek Merhaut, Ph.D., MBA (cvičící)
- Garance
- PhDr. Marek Merhaut, Ph.D., MBA
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. - Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Cíle předmětu
- Cílem předmětu je praktické procvičování vybraných marketingových činností. Studenti pod vedením vyučujícího zpracovávají zadané úkoly vyplývající z fiktivní zakázky. Posloupnost úkolů v hrubých rysech pokrývá praktické zpracování jedné zakázky v marketingové firmě.
Znalosti: Student zná teoretický i praktický postup zpracování jednotlivých částí zakázky marketingové firmy.
Kompetence: Student je schopen samostatně provádět zadané dílčí kroky vedoucí k realizaci zakázky v rámci marketingové firmy.
Dovednosti: Student je po absolvování předmětu schopen orientovat se v problematice při řešení dílčích kroků vedoucích k realizaci zakázky. - Osnova
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
2. Audit mediální komunikace
3. Analýza postavení firmy na trhu
4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka
5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma
6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci
7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu
8. Volba složek komunikačního mixu
9. Obsah složek komunikačního mixu
10. Měření účinnosti mediální komunikace
11. Řízení mediální komunikace
12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování
13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
- Literatura
- povinná literatura
- CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010, 128 s. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
- doporučená literatura
- KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008. info
- Výukové metody
- Samostatné řešení problémových témat pod dohledem vyučujícího.
Metody hodnocení
Obsah předmětu PS/KS (hod.)
Přednášky 0/0
Cvičení 52/0
Samostatná příprava 26/0
Celkem 78/0 - Metody hodnocení
- Studenti pod vedením vyučujícího samostatně zpracovávají dílčí problémová témata. Jejich zpracování je pravidelně hodnoceno, stejně jako aktivita a orientace v problematice.
Aktivita, iniciativní přístup nad rámec výuky, kvalitní zpracování všech jednotlivých témat s možností jejich okamžitého praktického využití reálnou firmou může být hodnoceno jako splnění požadavků na odbornou praxi.
Požadavky na zakončení PS/KS (váha %)
Samostatnost a aktivita při zpracování jednotlivých tématů 50/50
Diskuse o zpracovaných tématech 50/50
Celkem 100/100
Zvláštní podmínky a podrobnosti min. 80% účasti na cvičení u PS. - Další komentáře
- Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Poznámka k periodicitě výuky: VP.
Poznámka k četnosti výuky: VP.
- Statistika zápisu (zima 2017, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2017/MA066