BM2021DMA Digitální marketing

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
zima 2022
Rozsah
1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (přednášející)
Garance
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Informace učitele
Název studijního předmětu Digitální marketing
Typ předmětu PVP A doporučený ročník / semestr 2/3
Rozsah studijního předmětu 1+1/týden
př.+cv. hod. 13/13
př./cv. kreditů 4
Prerekvizity, korekvizity, ekvivalence ----
Způsob ověření studijních výsledků zkouška Forma výuky přednášky/
cvičení
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta praktický výstup + písemná zkouška (test)
.
Garant předmětu Doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
Zapojení garanta do výuky předmětu Garant stanovuje koncepci výuky.
Vyučující
doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (přednášející 100 %)
Mgr. Veronika Szabóová (cvičící 100 %)
Stručná anotace předmětu
Studijní předmět a jeho obsahová náplň je koncipována na principu propojení teoretických a praktických konceptů. Studenti si osvojí znalosti z klíčových aspektů digitální marketingové komunikace a navazujících oblastí.

Hlavní témata předmětu:
• Digitální marketingová komunikace v systému integrovaného marketingu: teoretická východiska, komunikační modely.
• Digitální značka: tvorba značky v digitálním prostředí, prezentace firmy v on-line prostředí.
• Digitální spotřebitel: cílové skupiny, nový model spotřebitelského chování.
• Komunikační strategie v digitálních médiích.
• Content marketing: proces tvorby obsahové strategie, persona.
• Social media marketing: cíle, tvorba social media briefu, výběr social media kanálů, on-line taktiky.
• Jazyk a text v digitální marketingové komunikaci: on-line copywriting, nativní textový obsah.
• Persuase na webu: postoj a postojové změny.
• On-line a off-line nástroje digitální marketingové komunikace.
• Analytické nástroje digitálního marketingu: Google Analytics, Facebook Insights, vyhodnocení a optimalizace kampaní.
Studijní literatura a studijní pomůcky
Povinná:
DEISS, R., HENNESBERRY, R. Digital Marketing for Dummies. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2017. 360 s. ISBN 978-1119235590.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
CHAFEY, D., ELLIS- CHADWICK, F. Digital marketing, 6th ed. Harlow: Pearson Education Ltd., 2016. 728 s. ISBN 978-1-292-07761-1.

Doporučená:
RYAN, D. Undersanding digital marketing. USA, 2012. 464 s. ISBN 9780749478438.
STERNE, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2011. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 8 hodin
Informace o způsobu kontaktu s vyučujícím
V souladu s vnitřními předpisy a rozvrhem probíhá kontaktní výuka v rozsahu 8 hodin. Vyučující jsou k dispozici v konzultačních hodinách nejméně v rozsahu 2 hodiny týdně, dále je možné se informovat nebo domluvit individuální konzultace nad rámec konzultačních hodin formou e-mailu, kontaktní údaje poskytnou vyučující a jsou dostupné na profilu pedagoga ve studijním informačním systému Moggis.
Předmět je zařazen také v obdobích zima 2021, zima 2023, zima 2024.