UCP:BM2021DMA Digitální marketing - Informace o předmětu
BM2021DMA Digitální marketing
University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.zima 2023
- Rozsah
- 1/1/0. 4 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Mgr. Zuzana Bergrová (přednášející)
prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (přednášející) - Garance
- prof. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
- Informace učitele
- Název studijního předmětu Digitální marketing
Typ předmětu PVP A doporučený ročník / semestr 2/3
Rozsah studijního předmětu 1+1/týden
př.+cv. hod. 13/13
př./cv. kreditů 4
Prerekvizity, korekvizity, ekvivalence ----
Způsob ověření studijních výsledků zkouška Forma výuky přednášky/
cvičení
Forma způsobu ověření studijních výsledků a další požadavky na studenta praktický výstup + písemná zkouška (test)
.
Garant předmětu Doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD.
Zapojení garanta do výuky předmětu Garant stanovuje koncepci výuky.
Vyučující
doc. Mgr. Lucia Spálová, PhD. (přednášející 100 %)
Mgr. Veronika Szabóová (cvičící 100 %)
Stručná anotace předmětu
Studijní předmět a jeho obsahová náplň je koncipována na principu propojení teoretických a praktických konceptů. Studenti si osvojí znalosti z klíčových aspektů digitální marketingové komunikace a navazujících oblastí.
Hlavní témata předmětu:
• Digitální marketingová komunikace v systému integrovaného marketingu: teoretická východiska, komunikační modely.
• Digitální značka: tvorba značky v digitálním prostředí, prezentace firmy v on-line prostředí.
• Digitální spotřebitel: cílové skupiny, nový model spotřebitelského chování.
• Komunikační strategie v digitálních médiích.
• Content marketing: proces tvorby obsahové strategie, persona.
• Social media marketing: cíle, tvorba social media briefu, výběr social media kanálů, on-line taktiky.
• Jazyk a text v digitální marketingové komunikaci: on-line copywriting, nativní textový obsah.
• Persuase na webu: postoj a postojové změny.
• On-line a off-line nástroje digitální marketingové komunikace.
• Analytické nástroje digitálního marketingu: Google Analytics, Facebook Insights, vyhodnocení a optimalizace kampaní.
Studijní literatura a studijní pomůcky
Povinná:
DEISS, R., HENNESBERRY, R. Digital Marketing for Dummies. New Jersey: John Wiley & Sons, Inc., 2017. 360 s. ISBN 978-1119235590.
JANOUCH, V. Internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
CHAFEY, D., ELLIS- CHADWICK, F. Digital marketing, 6th ed. Harlow: Pearson Education Ltd., 2016. 728 s. ISBN 978-1-292-07761-1.
Doporučená:
RYAN, D. Undersanding digital marketing. USA, 2012. 464 s. ISBN 9780749478438.
STERNE, J. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2011. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.
Informace ke kombinované nebo distanční formě
Rozsah konzultací (soustředění) 8 hodin
Informace o způsobu kontaktu s vyučujícím
V souladu s vnitřními předpisy a rozvrhem probíhá kontaktní výuka v rozsahu 8 hodin. Vyučující jsou k dispozici v konzultačních hodinách nejméně v rozsahu 2 hodiny týdně, dále je možné se informovat nebo domluvit individuální konzultace nad rámec konzultačních hodin formou e-mailu, kontaktní údaje poskytnou vyučující a jsou dostupné na profilu pedagoga ve studijním informačním systému Moggis.
- Statistika zápisu (zima 2023, nejnovější)
- Permalink: https://is.ucp.cz/predmet/ucp/zima2023/BM2021DMA