Filtrování publikací

    2025

    1. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Jiřina JENČKOVÁ. Effect of Time in Hotel Quest Decision-Making: The Case of Price Demand Elasticity for Different Lengths of Stay and Booking Horizons. Online. Singapore: Springer, 2025, s. 157-168, 11 s. ISBN 978-981-97-3697-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-981-97-3698-0_11.
    2. STUDNIČKA, Petr, Martin KOCOUREK, Zbyněk VINŠ, Jiří ZELENÝ a Darina SVOBODOVÁ. Expertní stanovisko - Zavedení povinného uvedení informace o množství pokrmu v jídelních lístcích. 1. vyd. Praha: University College Prague, 2025, 2 s.
    3. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Investigation of business client's behaviour in the context of price demand elasticity. Journal of Tourism Management Research. Conscientia Beam, 2025, roč. 12, č. 1, s. 94-106. ISSN 2408-9117. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18488/31.v12i1.4170.

    2024

    1. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Application of revenue management practices in short-term rental management. Journal of Revenue and Pricing Management. Palgrave Macmillan, 2024. ISSN 1476-6930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41272-024-00516-3.
    2. CHALUPA, Štěpán, Martin KOCOUREK, Hana BIELIKOVA a Martin PETŘÍČEK. The Effect of UEFA Club Competitions on the Local Hospitality Performance. TEM JOURNAL-TECHNOLOGY EDUCATION MANAGEMENT INFORMATICS. 2024. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM132-51.
    3. CHALUPA, Štěpán, Martin KOCOUREK, Hana BIELIKOVÁ a Martin PETŘÍČEK. The Effect of UEFA Club Competitions on the Local Hospitality Performance. TEM Journal. Serbia: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science,Serbia, 2024, roč. 13, č. 2, s. 1371-1377. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM132-51.
    4. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Understanding customer's online booking intentions using hotel big data analysis. Journal of Vacation Marketing. Sage, 2024, roč. 30, č. 1, s. 110-122. ISSN 1356-7667. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/13567667221122107.

    2023

    1. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2023, roč. 12, č. 3, s. 1754-1761. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM123-58.
    2. FIALA, Jan, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Lucie ROHLÍKOVÁ, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. More Than Virtual Reality: Tools, Methods and Approaches to Hotel Employee Training. In Visvizi, A., Troisi, O., Grimaldi, M. Research and Innovation Forum 2022. RIIFORUM 2022. Springer, Cham, 2023, s. 435-443. ISBN 978-3-031-19559-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-19560-0_35.
    3. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Sdílená ekonomika v ubytovacích službách. Analýzy a využívání revenue managementu. první vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2023, 108 s. ISBN 978-80-7676-664-8.
    4. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Sharing Economy in the Accommodation Services – Example of Prague During the Years 2017–2022. Online. In doc. Ing. Pavla Vrabcová, Ph.D. Proceedings of the 16th International Conference Liberec Economic Forum 2023. Technical University of Liberec, 2023, s. 441-448. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/009/lef-2023-48.
    5. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, roč. 24, č. 197, s. 1-7. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.

    2022

    1. POULOVÁ, Petra, Martin KOCOUREK, Filip MALÝ, Tomáš KOZEL, Pavel KŘÍŽ, Blanka KLÍMOVÁ, Jan HÁN a Zdeněk ULRYCH. Hotel Process Simulator as a Tool for Increasing the Level of Managerial Skills – An Educational Application. In Auer, M.E., El-Seoud, S.A., Karam, O.H. Artificial Intelligence and Online Engineering. REV 2022. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 524. Springer, Cham, 2022, s. 406-412. ISBN 978-3-031-17090-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-17091-1_41.
    2. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Jiřina JENČKOVÁ. IDENTIFICATION OF THE USE OF REVENUE MANAGEMENT TOOLS IN ACCOMMODATION SERVICES. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2022, roč. 12, č. 1, s. 135-138. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/1201.
    3. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jan FIALA, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Milan KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. Innovating in the Tourism Industry Through Virtual Reality (VR) and Education in the Hotel Business: VR-Enhanced Three-Phase Future Hotel Staff Training. International Journal of Smart Education and Urban Society (IJSEUS). 2022, roč. 13, č. 1, 12 s. ISSN 2574-8254. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/IJSEUS.309955.
    4. KOCOUREK, Martin, Lucie ROHLÍKOVÁ a Jiřina JENČKOVÁ. PITTFALLS OF IMPLEMENTING ELEMENTS OF VIRTUAL REALITY INTO PROCESSES IN THE HOTEL INDUSTRY. Online. In Martin Petříček. 10 th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS "CURRENT TRENDS IN SPA, HOSPITALITY AND TOURISM". Praha: Institute of Hospitality Management and Economics, 2022, s. 125 - 133. ISBN 978-80-7632-076-5.
    5. HÁN, Jan, Petra POULOVÁ, Tomáš KOZEL, Pavel KŘÍŽ, Filip MALÝ, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOCOUREK a Zdeněk ULRYCH. PROTUR Hotel Process Simulator - an Educational Application. In Meen T.-H. 5th IEEE Eurasian Conference on Educational Innovation, ECEI 2022. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc., 2022, s. 221-224. ISBN 978-1-6654-3318-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ECEI53102.2022.9829445.
    6. CHADT, Karel. Psychologie řízení a vedení v hotelnictví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2022, 187 s. Psychologie. ISBN 978-80-7676-210-7.
    7. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA, Jan MÁČE a Ivo STRAKA. Re-solving Extended Expected Marginal Seat Revenue Model Using Stochastic Approach. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2022, roč. 23, č. 186, s. 151-155. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/23.186.19.
    8. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. USE OF ALGORITHM IN THE PREDICTION OF QUANTITY DEMANDED IN THE ACCOMMODATION SERVICES. Online. In 10 th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS CURRENT TRENDS IN SPA, HOSPITALITY AND TOURISM. Prague: Institute of Hospitality Management and Economics, 2022, s. 210-219. ISBN 978-80-7632-076-5.
    9. HÁN, Jan, Karel CHADT, Lucie ROHLÍKOVÁ, Martin KOTEK a Martin KOCOUREK. Virtuální realita v praxi tréninku pracovníků hotelu. 2022.

    2021

    1. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Věra LEVIČKOVÁ. Comparison of expected marginal revenue models in the hospitality industry. Journal of Revenue and Pricing Management. Springer, 2021. ISSN 1476-6930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41272-021-00328-9.
    2. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Consumer Behaviour in the Accommodation Services Market – a Comparison of Vienna, Bratislava and Prague in 2018. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe. Łódź University Press, 2021, roč. 24, č. 2, s. 137-153. ISSN 1508-2008. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18778/1508-2008.24.16.
    3. CHADT, Karel. Člen Komise pro udělování Ceny ministra školství za mimořádné výsledky výzkumu,experimentálního vývoje a inovací. Člen Komise pro udělování Ceny ministra školství za mimořádné výsledky výzkumu,experimentálního vývoje a inovací, 2021.
    4. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Do Hotels Benefit from Hosting IIHF World Championships? Case of Prague and Bratislava Hotel Market. Tourism: An International Interdisciplinary Journal. Zagreb: Institut za turizam, 2021, roč. 69, č. 3, s. 418-428. ISSN 1332-7461. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37741/t.69.3.7.
    5. CHALUPA, Štěpán, Karel CHADT a Jiřina JENČKOVÁ. Impact of National Measures Connected to Covid-19 Pandemic on the Hotel Front-Office Communication Themes. IBIMA Business Review. 2021, roč. 2021, s. ID 823718, 10 s. ISSN 1947-3788. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5171/2021.823718.
    6. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Improving Service Quality Using Text Mining and Sentiment Analysis of Online Reviews. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2021, roč. 22, č. 182, s. 46-49. ISSN 1582-2559.
    7. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA, Zdeněk ULRYCH, Jiřina JENČKOVÁ a Jan HÁN. Klíčové procesy v hotelnictví a jejich charakteristika. Praha: Wolters Kluwer, 2021, 252 s. ISBN 978-80-7676-284-8.
    8. CHADT, Karel. Komunikce v managementu hotelnictví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2021, 171 s. Management řízení. ISBN 978-80-7598-666-5.
    9. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dávid MELAS. Model of Price Optimization as a Part of Hotel Revenue Management - Stochastic Approach. Mathematics. Switzerland: MDPI, 2021, roč. 9, č. 1552, s. 1-16. ISSN 2227-7390. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/math9131552.
    10. CHADT, Karel. Psychologie řízení a vedení v hotelnictví. 1. vyd. Praha: Wolters Kluwer, 2021, 187 s. Management. ISBN 978-80-7676-210-7.
    11. CHALUPA, Štěpán a Karel CHADT. The Changes in Client-Employee Communication at Hotel Front Office in Connection to CoVid19 Pandemic. Online. In Khalid S. Solimon. Innovation Management and information Technology impact on Global Economy in the Era of Pandemic. Cordoba: International Business Information Management Association (IBIMA), 2021, s. 752-757, 7 s. ISBN 978-0-9998551-6-4.
    12. CHALUPA, Štěpán a Karel CHADT. The Perception of Soft Skills and Their Training at Hotel Front – Office in Connection to CoVid-19 Pandemics. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2021, roč. 2021, č. 2. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM102-05.
    13. CHALUPA, Štěpán, Martin KOTEK, Jan HUSAK, Jakub STEJSKAL, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVA, Jirina JENCKOVA a Martin KOCOUREK. The Proposal of Virtual Reality Model for Hotel Front Office Employees Training. Online. In Khalid S. Solimon. STEJSKAL, Jakub a Michal KOTEK. Proceedings of the 38th International Business Information Management Association (IBIMA). Sevilla: International Business Information Management Association (IBIMA), 2021, s. 2929-2935. ISBN 978-0-9998551-7-1.
    14. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Zdeněk ULRYCH. The Use of Business Process Management in Hotel Direct Sales Improvement. TEM Journal. UIKTEN, 2021, roč. 10, č. 1, s. 215-220. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM101-27.

    2020

    1. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Bezpečnostní management se zaměřením na obecné nařízení EU o ochraně osobních údajů jako nedílná součást vědy a výzkumu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2020, XXVI, 01-02 / 2020, 9 s. ISSN 1210-8723.
    2. HÁN, Jan, Martin PETŘÍČEK a Štěpán CHALUPA. Business Process Management Approach in the Hospitality Industry. In Huub Ruël, Angelique Lombarts. Sustainable Hospitality Management: Designing Meaningful Encounters with Talent and Technology. First edition. UK: Emerald Publishing Limited, 2020, s. 167-182. Advanced Series in Management. ISBN 978-1-83909-266-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/S1877-636120200000024011.
    3. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Gender discriminations between men and woman as part of business ethics in the Czech Republic. In Abstrakt pro kapitolu v odborné knize: Book chapters “Gender and tourism: challengies and opportunities". 2020.
    4. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Karel CHADT. Identification of consumer behavior based on price elasticity: A case study of the Prague market of accommodation services. Sustainability. MDPI, 2020, roč. 12, č. 22, s. 1-14. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su12229452.
    5. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Impaktovaný článek: Sugar vs. Stevia rebaudiana - Evaluation of Sugar Substitute in Production of Strawberry Ice-Cream Mixture in Terms of Healthy Lifestyle Management. Listy Cukrovarnické a Řepařské - IF (2019): 0,263. Praha: Výzkumný ústav cukrovarnický - VUC Praha a.s., 2020, LCaŘ 136, č. 9 – 10, září/říjen 2020, s. 334-338, 8 s. ISSN 1210-3306.
    6. CHADT, Karel, Marek MERHAUT a Vendula HARTVICHOVÁ. Increasing Development of all Different Industries in the World Brought also Changes into the Management of Tourism Industry in the Czech Republic (Theoretical Study). In Editor: Peter Madzík, PhD., Faculty of Education Catholic University in Ružomberok. Conference Proceedings from International Scientific Conference - In September 2019. Proceedings were indexed in WoS in 2020. Poprad, Slovak Republic: Faculty of Education Catholic University in Ružomberok, 2020, s. 319 - 331. ISBN 978-80-561-0671-6.
    7. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízení. 2020.
    8. CHADT, Karel a Romana KRATOCHVÍLOVÁ. Komunikace v managementu hotelnictví. Praha: Wolters Kluwer, 2020. ISBN 978-80-7598-666-5.
    9. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Krizové řízení se zaměřením na management bezpečnosti potravin během pandemie COVID-19. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2020, XXVI, 03/2020, 9 s. ISSN 1210-8723.
    10. STUDNIČKA, Petr, Ivo STRAKA, Karel CHADT, Pavel ATTL, Lucie PLZÁKOVÁ a Šárka TITTELBACHOVÁ. Legislativní podmínky k využití bytového hotelu na území městské části Praha 1. Praha: Vysoká škola hotelová, 2020, 22 s.
    11. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. PRICE ELASTICITY OF DEMAND FOR ACCOMODATION SERVICES – EMPIRICAL APPLICATION IN PRAGUE. AD ALTA: JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. HRADEC KRALOVE: MAGNANIMITAS, 2020, roč. 10, č. 1, s. 221-224. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/1001.
    12. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Řízení lidských zdrojů se zaměřením na využití sociálně znevýhodněných obyvatel jako potencionálních zaměstnanců pro sektor služeb. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2020, roč. 14/2020, 1/2020, 15 s. ISSN 1802-5854.
    13. CHALUPA, Štěpán. Smart Electronic System for Tracking Apprenticeships (Apprentice Track). 2020.
    14. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Sociální práce v období pandemie COVID-19 z pohledu managementu sociálních služeb. Recenzovaný časopis - Fórum sociální politiky - časopis zařazen v databázi ERIH+. Praha: VÚPSV, 2020, XXVII, 12/2020, 9 s. ISSN 1802-5854.
    15. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry. Online. In 35th IBIMA Conference. 2020. ISBN 978-0-9998551-4-0.
    16. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry: A Case Study. IBIMA Business Review. 2020, roč. 2020, č. 2020, 11 s. ISSN 1947-3788. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5171/2020.301930.
    17. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance. Revista ESPACIOS. Venezuela, 2020, č. 41, s. 34, 166-177. ISSN 0798-1015.
    18. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Using Customer Characteristics to Manage Marketing and Revenue Management Activities. TEM Journal. Serbia: UIKTEN, 2020, roč. 9, č. 3, s. 1088-1093. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM93-33.
    19. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Using Technology and Customer Behaviour Characteristics to Improve Hotel Sales Performance. TEM Journal. UIKTEN, 2020, roč. 9, č. 2, s. 573-577. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM92-20.
    20. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. VOV – ekonomická sekce. 2020.
    21. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Vývoj technologií se zaměřením na management sociální udržitelnosti pracovních míst v průmyslové výrobě. Recenzovaný časopis - Fórum sociální politiky - časopis zařazen v databázi ERIH+. Praha: VÚPSV, 2020, XXVII, 8/2020, 7 s. ISSN 1802-5854.
    22. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Zabezpečení dat jako primární ochrana firemních údajů. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2020, XXVII, 05/2020, 6 s. ISSN 1210-8723.
    23. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Začlenění migrantů do Evropské unie jako sociální dialog při řízení migrační a azylové politik. Odborný recenzovaný časopis - Fórum sociální politiky. Praha: Výzkuný ústav práce a sociálních věcí, 2020, roč. 14/ 2020, 2/2020, 11 s. ISSN 1802-5854.
    24. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Ženy v top managementu, aneb rovnost žen a mužů není jen o ochraně lidských práv. Odborný recenzovaný časopis - Fórum sociální politiky. Praha: Výzkuný ústav práce a sociálních věcí, 2020, roč. 11/ 2020, 4/2020, 9 s. ISSN 1802-5854.

    2019

    1. CHALUPA, Štěpán, Jan CHROMÝ a Petr ČECH. Behavioral Segmentation of Hotel Customers: An Empirical Study. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference. Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2113-2119. ISBN 978-0-9998551-2-6.
    2. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Bezpečnost jako faktor konkurenční výhody z pohledu managementu cestovního ruchu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019. ISSN 1210-8723.
    3. CHALUPA, Štěpán a Jan HÁN. Business klientela očima hoteliérů. COT CELÝ O TURISMU. Praha: C.O.T. media, s. r. o., 2019, roč. 2019, č. 11, s. 24-25. ISSN 1212-4281.
    4. CHADT, Karel. Člen komise ministra pro udělování Cen za mimořádné výsledky výzkumu, experimentálního vývoje a inovací. MŠMT ČR, Praha. 2019 - 2020.
    5. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Deviantní chování turistů v podobě vandalismu jako „nedílná“ součást cestovního ruchu z pohledu bezpečnostního managementu. odborný recenzovaný dvouměsíčník o zabezpečovací technice, ochraně majetku, osob a informací - Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019, 15 s. ISSN 1210-8723.
    6. ČECH, Petr, Jan CHROMÝ, Štěpán CHALUPA a Eliška PROCHÁZKOVÁ. Managerial Communication in Tourist Industry. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2074-2081. ISBN 978-0-9998551-2-6.
    7. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. MEASURING PRICE ELASTICITY AND ITS APPLICATION INTO THE REVENUE OPTIMIZATION PROCESS. Online. In 11th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS - HOSPITALITY, TOURISM AND EDUCATION. Prague: Institute of Hospitality Management in Prague 8., 2019, s. 87-94. ISBN 978-80-87411-87-2.
    8. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Možnosti zaměstnávání znevýhodněných osob v sektoru služeb. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 1/2019, s. 17-20. ISSN 1802-5854.
    9. STUDNIČKA, Petr, Pavel ATTL, Ivo STRAKA, Karel CHADT, Blanka ZIMÁKOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ a Anna DOLEŽÁLKOVÁ. Podpora domácího cestovního ruchu prostřednictvím pobytů dětí a mládeže. 1. vyd. Praha, 2019, 63 s.
    10. CHADT, Karel a Marek MERHAUT. Právo zaměstnanců na ochranu osobních údajů v pracovně právním procesu. Security magazín. Praha: Security Media s.r.o., 2019, XXV, 09-10 / 2019, 16 s. ISSN 1210-8723.
    11. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Odborný recenzovaný časopis. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2019, 2/2019, s. 19-22. ISSN 1802-5854.
    12. ATTL, Pavel, Petr STUDNIČKA, Karel CHADT, Ivo STRAKA, Lucie PLZÁKOVÁ, Šárka TITTELBACHOVÁ a Anna DOLEŽÁLKOVÁ. Stanovení části obce Velké Karlovice přírodními léčebnými lázněmi využívajícími klimatické podmínky. Praha, 2019, 72 s.
    13. MERHAUT, Marek, MIČKOVÁ EVA a Karel CHADT. UMAN RESOURCES MANAGEMENT FOCUSING ON THE USE OF SOCIALLY DISADVANTEGED PERSONS RELEASED FROM PRISON, AS POTENTIAL EMPLOYEES IN THE SERVICE SECTOR IN THE CZECH REPUBLIC. In CHADT, Karel. In NORDSCI Conference of Social Sciences. Athens, Greece: NORDSCI Conference of Social Sciences, 2019, 18 s.
    14. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. USING BUSINESS MODELING AND SIMULATION FOR HOTEL OPERATIONS INNOVATION (CASE STUDY). In M. Bezpartochnyi. Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities. Przeworsk: Higher School of Social and Economic, 2019. ISBN 978-83-937354-6-4.
    15. CHROMÝ, Jan, Štěpán CHALUPA a Petr ČECH. Using Google Analytics for Strategic Decision-Making in Marketing. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference. Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2091-2099. ISBN 978-0-9998551-2-6.

    2018

    1. CHADT, Karel. Člen komise ministra pro udělování Cen za mimořádné výsledky výzkumu, experimentálního vývoje a inovací. 2018.
    2. CHADT, Karel a M MERHAUT. Komunikace v managementu služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Praha: Vydavatel V.M.E.S.T. Praha, 2018, 136 s. ISBN 978-80-87411-68-1.
    3. CHADT, Karel a Martin PETŘÍČEK. SENSITIVITY CURVE OF DECISION-MAKING PROCESS OF THE COMPANY. ACC JOURNAL. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2018, roč. 24, č. 2, s. 40-46. ISSN 1803-9782.
    4. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociální konflikt ve formě diskriminace na pracovišti ze strany managementu. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, 11 s. ISSN 1802-5854.
    5. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Sociokulturní problematika managementu neziskového sektoru v kontextu sociálního marketingu. Fórum sociální politiky. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2018, roč. 01/2018. ISSN 1802-5854.

    2017

    1. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Age Management jako nedílná součást odpovědné personální politiky firemní kultury. Recenzovaný článek v časopise. Praha: Vydavatel VÚPSV, v. v. i., 2017, č.4/2017, s. 18-23. ISSN 1802-5854.
    2. CHADT, Karel. Člen habilitační komise EF TUL Liberec. : habilitační komise, 2017. Člen habilitační komise EF TUL Liberec. : habilitační komise, 2017., 2017 - 2017.
    3. CHADT, Karel. Člen komise pro udělování cen ministra MŠMT za mimořádné výsledky výzkumu experimentálního vývoje a inovací. 2017 - 2017.
    4. CHADT, Karel. Člen vědecké rady ČZU PEF. 2017 - 2017.
    5. CHADT, Karel. Člen vědecké rady ČZU PEF. 2017/2018. 2017 - 2018.
    6. CHADT, Karel. Jmenování - Člen oborové rady pro DSP - Management na období 2017-2021. Jmenování - Člen oborové rady pro DSP - Management, 2017 - 2021.
    7. CHADT, Karel. Komise pro obhajobu disertací PEF ČZU Praha. Komise pro obhajobu disertací PEF ČZU Praha, 2017 - 2017.
    8. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Managerial Competencies as an Integral Part of the Corporate Culture of Hotel Management focusing on the Front Office. Czech Hospitality and Tourism Paper (CHTP). Prague: The Institute of Hospitality Management in Prague,, 2017, vol. XIII, 16 s. ISSN 1801-1535.
    9. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. Psychological Aspects of Employees Development in the Hospitality Industry. In Coference Proceedings. Albena Co, Bulgaria: 4th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences and Arts,, 2017, s. 639-648. ISBN 978-619-7408-16-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2017/14.
    10. CHADT, Karel. Psychologie trhu v obchodu a službách. Praha: Press21 s.r.o., 2017. ISBN 978-80-905181-9-3.
    11. MERHAUT, Marek a Karel CHADT. Specifikace rozdílů v interakci managementu a zaměstnanců s přihlédnutím na genderové vztahy na pracovišti z pohledu psychologie práce. Fórum sociální politiky. Praha: VÚPSV, 2017, roč. 11/2017. ISSN 1802-5854.
    12. MERHAUT, Marek, Karel CHADT a Eva MIČKOVÁ. SYCHOLOGICAL REFLECTION OF MANAGEMENT OF THE HOTEL INDUSTRY IN THE PROCESS OF CREATIVE THINKING. niversal Journal of Management, USA. USA, 2017.
    13. CHADT, Karel. vyžádaná přednáška - Specifika profesně zaměřených studijních programů, Konference - Hodnocení kvality vysokých škol - Masarykova Univerzita Brno. In Konference - Hodnocení kvality vysokých škol. 2017.

    2016

    1. CHADT, Karel. Člen Akreditační komise pro VŠ. Člen Akreditační komise pro VŠ, 2016.
    2. CHADT, Karel. Člen Akreditační komise pro VŠ. Člen Akreditační komise pro VŠ, 2016.
    3. CHADT, Karel. člen habilitační komise TUL Liberec. habilitační komise, 2016 - 2017.
    4. CHADT, Karel. Člen Komise pro habilitaci. Komise pro habilitaci., 2016.
    5. CHADT, Karel. Člen komise pro habilitační řízen. Člen komise pro habilitační řízen, 2016.
    6. CHADT, Karel. Člen komise pro obhajobu doktorských disertačních prací. Člen komise pro obhajobu doktorských disertačních prací, 2016.
    7. CHADT, Karel. Člen komise pro obhajobu doktorských disertačních prací. Člen komise pro obhajobu doktorských disertačních prací, 2016.
    8. CHADT, Karel. Člen komise pro udělování Ceny ministryně MŠMT za mimořádné výsledky výzkumu, experimentálního vývoje a inovací. Praha 21.10. 2016. 2016.
    9. CHADT, Karel. Člen oborové rady pro Management. Člen oborové rady pro Management, 2016.
    10. CHADT, Karel. Člen vědecké rady. Člen vědecké rady, 2016.
    11. CHADT, Karel. Člen vědecké rady VŠE Praha fakulta Managementu Jindřichův Hradec. Člen vědecké rady VŠE Praha fakulta Managementu Jindřichův Hradec, 2016.
    12. CHADT, Karel. Komise pro obhajobu disertací PEF ČZU Praha. Komise pro obhajobu disertací PEF ČZU Praha, 2016.
    13. CHADT, Karel. komise pro obhajobu doktorských prací. komise pro obhajobu doktorských prací, UPOL Olomouc, 2016.
    14. ČECH, Petr, Karel CHADT a Martina BERÁNEK. MANAGERIAL COMPETENCIES IN TOURISM. In 3rd International Multidisciplinary Scientfic Conference on Social Sciences and Arts SGEM 2016. Albena: STEF92 Technology Ltd., 2016, s. 923-929. ISBN 978-619-7105-74-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5593/sgemsocial2016B23.
    15. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2016.
    16. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2016.
    17. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2016.
    18. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2016.
    19. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ,. předseda akreditační komise pro VOŠ,, 2016.
    20. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ,. předseda akreditační komise pro VOŠ,, 2016.
    21. CHADT, Karel. Vědecká rada FM VŠE Jindřichův Hradec. 2016.
    22. CHADT, Karel. zasedání AK VOV. AK VOV MŠMT, 2016.
    23. CHADT, Karel. Zasedání Akreditační komise , pro VŠ. Zasedání Akreditační komise pro VŠ, 2016.

    2015

    1. CHADT, Karel. člen, Oborové rady andragogika. člen, Oborové rady andragogika, 2015.
    2. CHADT, Karel. člen, Oborové rady andragogika. člen, Oborové rady andragogika, 2015.
    3. CHADT, Karel. Člen Akreditační komise pro VŠ. Člen Akreditační komise pro VŠ, 2015.
    4. CHADT, Karel. Člen Akreditační komise pro VŠ,. Člen Akreditační komise pro VŠ,, 2015.
    5. CHADT, Karel. Člen vědecké rady PEF ČZU Praha. 2015 - 2019.
    6. CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKO. Možnosti hodnocení a studia webových stránek. In Libor Pavera a kol. Marketingová a mediální komunikace dnes: IV. 1. vyd. Praha: Verbum Praha, 2015, s. 9-26. Komunikace a média, svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
    7. CHROMÝ, Jan a Liubov RYASHKO. Opora. Informační a komunikační technologie. Praha: VŠH, 2015, 64 s.
    8. ČECH, Petr a Karel CHADT. PROJECT MANAGER AND HIS/HER COMPETENCIES. In The 21st International Conference The Knowledge-Based Organization, Conference Proceeding 1, Management and Military Sciences. Sibiu: "Nicolae Balcescu" Land Forces Academy Publishing House, 2015, s. 172-176. ISSN 1843-6722.
    9. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2015.
    10. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2015.
    11. CHADT, Karel. předseda akreditační komise pro VOŠ. předseda akreditační komise pro VOŠ, 2015.
    12. RYASHKO, Liubov. Trendy hotelového marketingu v letech 2014-2015. 2015.

    2014

    1. RYASHKO, Liubov. Audit interních marketingových aktivit firmy: Problematika metodologie. Praha: Mezinárodní vědecká konference: Hotelnictví, Turismus a Vzdělávání, 6 ročník, 2014, s. 283-291. ISBN 978-80-87411-60-5.
    2. RYASHKO, Liubov. Hospitality Marketing. 5 přednášek. 2014.
    3. CHADT, Karel a Jana PECHOVÁ. Vzděláváním od mistra k výrobnímu manažerovi. První. Praha: Press21, 2014, 93 s. ISBN 978-80-905181-6-2.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 11. 5. 2025 04:04