MA066 Selected marketing activities

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
summer 2024
Extent and Intensity
0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Ing. Jan Mastný (seminar tutor)
Course Enrolment Limitations
The course is offered to students of any study field.
Course objectives (in Czech)
Cíl předmětu: Cílem předmětu je praktické procvičování vybraných marketingových činností. Studenti pod vedením vyučujícího zpracovávají zadané úkoly vyplývající z fiktivní zakázky. Posloupnost úkolů v hrubých rysech pokrývá praktické zpracování jedné zakázky v marketingové firmě.
Learning outcomes (in Czech)
Znalosti: Student zná teoretický i praktický postup zpracování jednotlivých částí zakázky marketingové firmy. Schopnosti: Student je schopen samostatně provádět zadané dílčí kroky vedoucí k realizaci zakázky v rámci marketingové firmy. Dovednosti: Student je po absolvování předmětu schopen orientovat se v problematice při řešení dílčích kroků vedoucích k realizaci zakázky.
Syllabus (in Czech)
  • Osnova: 1.Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod. 2. Audit mediální komunikace 3. Analýza postavení firmy na trhu 4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka 5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma 6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci 7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu 8. Volba složek komunikačního mixu 9. Obsah složek komunikačního mixu 10. Měření účinnosti mediální komunikace 11. Řízení mediální komunikace 12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování 13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
Literature
    required literature
  • CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu (Marketing and media in hotel management and tourism). 1st ed. Praha: Verbum, 2010, 128 pp. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
    recommended literature
  • KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Marketing. Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
  • KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2nd ed. Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
  • JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008. info
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
Note related to how often the course is taught: VP.
The course is also listed under the following terms winter 2012, winter 2013, winter 2014, winter 2015, winter 2016, winter 2017, winter 2018, winter 2019, winter 2020, winter 2021, winter 2022, winter 2023.
  • Enrolment Statistics (summer 2024, recent)
  • Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2024/MA066