UCP:MA066 Selected marketing activities - Course Information
MA066 Selected marketing activities
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2018
- Extent and Intensity
- 0/2. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- PhDr. Marek Merhaut, Ph.D., MBA (seminar tutor)
- Guaranteed by
- PhDr. Marek Merhaut, Ph.D., MBA
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cíl předmětu: Cílem předmětu je praktické procvičování vybraných marketingových činností. Studenti pod vedením vyučujícího zpracovávají zadané úkoly vyplývající z fiktivní zakázky. Posloupnost úkolů v hrubých rysech pokrývá praktické zpracování jedné zakázky v marketingové firmě.
- Learning outcomes (in Czech)
- Znalosti: Student zná teoretický i praktický postup zpracování jednotlivých částí zakázky marketingové firmy. Schopnosti: Student je schopen samostatně provádět zadané dílčí kroky vedoucí k realizaci zakázky v rámci marketingové firmy. Dovednosti: Student je po absolvování předmětu schopen orientovat se v problematice při řešení dílčích kroků vedoucích k realizaci zakázky.
- Syllabus (in Czech)
- Osnova: 1.Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod. 2. Audit mediální komunikace 3. Analýza postavení firmy na trhu 4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka 5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma 6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci 7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu 8. Volba složek komunikačního mixu 9. Obsah složek komunikačního mixu 10. Měření účinnosti mediální komunikace 11. Řízení mediální komunikace 12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování 13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
- Literature
- required literature
- CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu (Marketing and media in hotel management and tourism). 1st ed. Praha: Verbum, 2010, 128 pp. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
- recommended literature
- KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Marketing. Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2nd ed. Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008. info
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
Note related to how often the course is taught: VP.
- Enrolment Statistics (winter 2018, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2018/MA066