UCP:MA066 Selected marketing activities - Course Information
MA066 Selected marketing activities
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2013
- Extent and Intensity
- 2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D. (lecturer)
Ing. Miloš Sobek (assistant) - Guaranteed by
- Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je praktické procvičování vybraných marketingových činností. Studenti pod vedením vyučujícího zpracovávají zadané úkoly vyplývající z fiktivní zakázky. Posloupnost úkolů v hrubých rysech pokrývá praktické zpracování jedné zakázky v marketingové firmě.
Znalosti: Student zná teoretický i praktický postup zpracování jednotlivých částí zakázky marketingové firmy.
Kompetence: Student je schopen samostatně provádět zadané dílčí kroky vedoucí k realizaci zakázky v rámci marketingové firmy.
Dovednosti: Student je po absolvování předmětu schopen orientovat se v problematice při řešení dílčích kroků vedoucích k realizaci zakázky. - Syllabus (in Czech)
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
2. Audit mediální komunikace
3. Analýza postavení firmy na trhu
4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka
5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma
6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci
7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu
8. Volba složek komunikačního mixu
9. Obsah složek komunikačního mixu
10. Měření účinnosti mediální komunikace
11. Řízení mediální komunikace
12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování
13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
- Literature
- required literature
- CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu (Marketing and media in hotel management and tourism). 1st ed. Praha: Verbum, 2010, 128 pp. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
- recommended literature
- KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Marketing. Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3. info
- KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2nd ed. Ekopress, 2006. ISBN 80-86929-05-1. info
- JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008. info
- Teaching methods (in Czech)
- Samostatné řešení problémových témat pod dohledem vyučujícího.
Metody hodnocení
Obsah předmětu PS/KS (hod.)
Přednášky 0/0
Cvičení 52/0
Samostatná příprava 26/0
Celkem 78/0 - Assessment methods (in Czech)
- Studenti pod vedením vyučujícího samostatně zpracovávají dílčí problémová témata. Jejich zpracování je pravidelně hodnoceno, stejně jako aktivita a orientace v problematice.
Aktivita, iniciativní přístup nad rámec výuky, kvalitní zpracování všech jednotlivých témat s možností jejich okamžitého praktického využití reálnou firmou může být hodnoceno jako splnění požadavků na odbornou praxi.
Požadavky na zakončení PS/KS (váha %)
Samostatnost a aktivita při zpracování jednotlivých tématů 50/50
Diskuse o zpracovaných tématech 50/50
Celkem 100/100
Zvláštní podmínky a podrobnosti min. 80% účasti na cvičení u PS. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
Note related to how often the course is taught: VP.
- Enrolment Statistics (winter 2013, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2013/MA066