UCP:HO172 E-business in hospitality - Course Information
HO172 E-business in hospitality
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2020
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Jan Hán, Ph.D. (seminar tutor)
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu E-business v hotelnictví je rozšíření teoretických znalostí problematiky elektronického podnikání v hotelnictví a cestovním ruchu, získání praktických dovedností spojených s tvorbou, aktualizací a propagací webových stránek vybrané organizace.
- Learning outcomes (in Czech)
- Znalosti: Student získá základní znalosti elektronického podnikání se zaměřením na e-marketing. V rámci kurzu tak získá znalosti o tvorbě webových stránek, optimalizaci distribuční strategie ubytovacího zařízení, optimalizaci obsahu a struktury webových stránek, reklamě a propagaci na sociálních sítích a vyhledávačích a e-mail marketingu. Schopnosti: Absolvování kurzu umožní studentovi tvorbu online marketingového obsahu a propagace. Student je schopen tvořit a spravovat online marketingové nástroje a využít je pro získání lepších pracovních výsledků. Dovednosti: Student umí vytvořit a aplikovat výstupy marketingové analýzy pro tvorbu webových stránek společnosti v cestovním ruchu. Umí vytvořit samotné webové stránky pomocí dostupných nástrojů a šablon, jejich obsahovou strukturu a strategii. Dále student získá praktické dovednosti kreativního a reklamního psaní, a také online marketingu (Search Engine Marketing a marketing na sociálních sítích).
- Syllabus (in Czech)
- 1. Definice a struktura e-business a jeho projevy v hotelnictví a cestovním ruchu. 2. Specifika nepřímé distribuce v hotelnictví. 3. Přímá distribuce a její možnosti v hotelnictví. 4. Optimalizace distribučního mixu ubytovacího zařízení. 5. Tvorba webových stránek a jejich struktura. 6. Tvorba obsahové strategie webových stránek. 7. Copywritting. 8. SEO. 9. SEM. 10. Sociální sítě a Facebook marketing. 11. Email marketing. 12. Komplexní e-business řešení v hotelnictví – přehled. 13. Shrnutí učiva.
- Literature
- required literature
- GÁLA, Libor, Jan POUR and Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2. přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 pp. ISBN 978-80-247-2615-1. info
- recommended literature
- GREFEN, P. Mastering e-Business. New York: Routledge, 2010. info
- not specified
- VEBER, J. and J. SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. Grada Publishing, 2012. info
- Assessment methods (in Czech)
- Studenti zpracovávají semestrální práci, která reflektuje probíraná témata a aplikuje teoretické základy na praktický příklad. Student je hodnocen na základě semestrální práce a její obhajoby.
- Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 3-3-3.
- Enrolment Statistics (winter 2020, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2020/HO172