Your selection contains 27 outcomes. Edit selection.
Filter publications

    2023

    1. ŠTĚDROŇ, Jakub and Bohumír ŠTĚDROŇ. CLUB OF ROME: NEW TRENDS AND IDEAS. I. Praha: University College Prague, 2023, p. 102-107, 7 pp.
    2. MARKOVÁ, Jana. Ekonomické souvislosti interdependence (ECONOMIC ASPECTS OF INTERDEPENDENCY). Online. Praha: University College Prague, 2023, p. 93-101, 14 pp. ISSN 2336-7431.
    3. MESRŠMÍD, Jaroslav. Globální pojišťovnictví v době vysoké inflace. Online. Pojistné rozpravy. 2023.
    4. ŠTĚDROŇ, Jakub and Bohumír ŠTĚDROŇ. Management, Technology and Sport. In Ing.J.Zmatlík,Ph.D. Proceedings of the Second International Conference held on 2. 2. 2023 at the Faculty of Sports Studies of Masaryk University in Brno. I. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2023, p. 74-86, 14 pp. ISBN 978-80-280-0330-2.
    5. KRPÁLEK, Pavel. Metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (EDUCATION, PRESENTATION AND EDUCATION METHODOLOGY TO APPRECIATE THE SIGNIFICANCE OF WORLD HERITAGE MONUMENTS IN FORMAL EDUCATION). Praha, 2023, 14 pp.
    6. MESRŠMÍD, Jaroslav. Nová a významně se měnící rizika a možné dopady na pojistitele a zajistitele. Online. Pojistné rozpravy. 2023.
    7. ŠTĚDROŇ, Jakub and Bohumír ŠTĚDROŇ. Opportunities for Growth THE WORLD 2050. In Opportunities for Growth THE WORLD 2050. I. Praha: Wolters Kluwer, 2023, p. 9-33; 95-111, 44 pp. ISBN 978-80-7676-089-9.

    2022

    1. BERKOVÁ, Kateřina, Hana BŘEZINOVÁ, Dagmar FRENDLOVSKÁ, Andrea KUBIŠOVÁ, Pavel KRPÁLEK, Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ and Dávid MELAS. Aspects Influencing the Provision of Internships by Czech Firms to Future Economists during Their Studies. Education Sciences. Basel, Switzerland: MDPI, 2022, vol. 12, No 10, p. nestránkováno, 16 pp. ISSN 2227-7102. Available from: https://dx.doi.org/10.3390/educsci12100676.
    2. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka and Pavel KRPÁLEK. Diseminační seminář výstupů projektu „metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (MK 30665/2022 OPP) (Dissemination seminar of the outputs of the project "methodology of education, presentation and enlightenment to appreciate the importance of monuments of world heritage in formal education (MK 30665/2022 OPP)). 2022.
    3. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka and Pavel KRPÁLEK. Dosavadní stav řešení na jiných pracovištích (Current status of solutions at other workplaces). Online. In Metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání. první. Praha: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2022, p. 18-22. ISBN 978-80-7632-077-2.
    4. MESRŠMÍD, Jaroslav. Global Economic Architecture in the 21st century. Online. Praha: Vysoká škola mezinárodních a veřejných vztahů Praha, 2022, 252 pp. ISBN 978-80-7632-075-8.
    5. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka. Inovace didaktických metod a technik ve výuce politologie (INNOVATION OF DIDACTIC METHODS AND TECHNIQUES IN THE TEACHING OF POLITICAL SCIENCE). Online. In United College Prague. Nové Trendy 2022 - New Trends 2022 - Sborník příspěvků. první. Praha: United College Prague, 2022, p. 158-167. ISSN 2336-7431.
    6. MARKOVÁ, Jana. Konkurenceschopnost jako nástroj ekonomické diplomacie. In Proceedings of the 13th International Scientific Conference COMPETITION. 13. ročník mezinárodní vědecké konference Konkurence. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2022, p. 216-224. ISBN 978-80-88064-56-5.
    7. KRPÁLEK, Pavel. Metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (EDUCATION, PRESENTATION AND EDUCATION METHODOLOGY TO APPRECIATE THE SIGNIFICANCE OF WORLD HERITAGE MONUMENTS IN FORMAL EDUCATION). In kol. autorů. NOVÉ TRENDY 2022 – NEW TRENDS 2022 Sborník příspěvků z 15. ročníku mezinárodní vědecké konference. první. Praha: VŠMVV Praha, 2022, p. 182 - 190. ISSN 2336-7431.
    8. KRPÁLEK, Pavel and Radka LÖWENHÖFFEROVÁ. Metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (EDUCATION, PRESENTATION AND EDUCATION METHODOLOGY TO APPRECIATE THE SIGNIFICANCE OF WORLD HERITAGE MONUMENTS IN FORMAL EDUCATION). VŠMVV Praha, 2022.
    9. KRPÁLEK, Pavel, Radka LÖWENHÖFFEROVÁ, Monika PALATKOVÁ, Jiří KOHOUTEK and Jana MARKOVÁ. Metodika edukace, prezentace a osvěty k docenění významu památek světového dědictví ve formálním vzdělávání (EDUCATION, PRESENTATION AND EDUCATION METHODOLOGY TO APPRECIATE THE SIGNIFICANCE OF WORLD HERITAGE MONUMENTS IN FORMAL EDUCATION). VŠMVV Praha, 2022.
    10. KRPÁLEK, Pavel. Model řízení výuky kulturologicky orientovaného volitelného předmětu do studijních plánů bakalářských studijních programů (Teaching Management Model of a Culturally Oriented Optional Subject in the Study Plans of Bachelor's Study Programs). Online. In Krpálková Krelová, K., Berková, K. Schola nova, quo vadis 2022? Sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference. Praha: VŠE v Praze, 2022, p. 73 - 78. ISBN 978-80-87570-59-3.
    11. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka and Hana BŘEZINOVÁ. Nové Trendy 2022 - New Trends 2022 (New Trends 2022). 2022.
    12. MARKOVÁ, Jana and Květoslava KOŘÍNKOVÁ. Principy pro sociálnější ČESKO do roku 2027. In „Posilování sociálního dialogu prostřednictvím integrovaného systému podpory spolupráce zástupců zaměstnanců a zaměstnavatelů-iPodpora - 3. etapa“, registrační číslo projektu: CZ.03.1.52/0.0/18_09/0010386. Praha, 2022.
    13. BŘEZINOVÁ, Hana and Pavel KRPÁLEK. Strategie vysokoškolského vzdělávání směrem k digitalizaci výuky v České republice (STRATEGIES OF HIGHER EDUCATION TOWARDS THE DIGITIZATION OF TEACHING IN THE CZECH REPUBLIC). Online. In Roman Fiala. Konkurence – Competitiveness. Issue 2/2022. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2022, p. 31 - 40. ISBN 978-80-88064-64-0.

    2021

    1. KRPÁLEK, Pavel. Didaktické aspekty a evaluace výuky ekonomických předmětů v podmínkách pandemie covid - 19 (DIDACTIC ASPECTS AND EVALUATION OF TEACHING ECONOMIC SUBJECTS IN CONDITIONS OF PANDEMIC COVID-19). In kol. autorů. NOVÉ TRENDY 2021 – NEW TRENDS 2021 Sborník příspěvků ze 14. ročníku mezinárodní vědecké konference. první vydání, prosinec 2021. Znojmo: SVŠE Znojmo, 2021, p. 275 - 283. ISBN 978-80-7610-012-1.
    2. KRPÁLEK, Pavel, Kateřina BERKOVÁ and Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ. Formation of Professional Competences and Soft Skills of Public Administration Employees for Sustainable Professional Development. Sustainability (WoS). Basel, Switzerland: MDPI, 2021, vol. 13, No 10, p. nestránkováno, 17 pp. ISSN 2071-1050. Available from: https://dx.doi.org/10.3390/su13105533.
    3. KRPÁLEK, Pavel and Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ. Mimořádné podmínky online výuky a jejich odraz v nárocích na kompetenční model učitele ekonomických předmětů (Extraordinary Conditions of Online Teaching and Their Reflection in the Demands on the Competence Model of Teachers of Economic Subjects). Online. In Krpálek, P., Krpálková Krelová, K., Berková, K. SCHOLA NOVA, QUO VADIS? 2021 Sborník recenzovaných příspěvků 6. ročníku mezinárodní vědecké konference. Praha: VŠE v Praze, 2021, p. 53 - 59. ISBN 978-80-87570-56-2.
    4. KRPÁLEK, Pavel and Katarína KRPÁLKOVÁ KRELOVÁ. Příležitosti a rizika online výuky v terciárním vzdělávání jako operativních nástrojů organizace výuky za mimořádných situací (Opportunities and Risks of Online Platform in Higher Education as Operational Instruments of Teaching Organization in Extraordinary Situations). Online. In Hamarneh Iveta. Využití informačních technologií ve společnosti v dobách krize a každodennosti. Praha: VŠO v Praze, 2021, p. 53 - 63, 111, 119, 13 pp. ISBN 978-80-7615-072-0.

    2020

    1. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka and Pavel KRPÁLEK. Partnerství měst a začlenění západočeského lázeňského trojúhelníku mezi památky UNESCO (International Scientific Conference Partnership of Spa Towns and Inclusion of the West Bohemian Spa Triangle among UNESCO Monuments). 2020.
    2. KRPÁLEK, Pavel, Jindřich PLOCH and Monika PALATKOVÁ. Podnikavost a digitalizace jako soudobé edukační cíle pro podporu konkurenceschopnosti absolventů (ENTREPRENEURSHIP AND DIGITALIZATION AS CONTEMPORARY EDUCATIONAL OBJECTIVES TO SUPPORT COMPETITIVENESS OF GRADUATES). Online. In Roman Fiala. Recenzovaný sborník příspěvků z XII. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence 2020 - Competitiveness 2020. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2020, p. 242 - 251. ISBN 978-80-88064-53-4.
    3. LÖWENHÖFFEROVÁ, Radka, Pavel KRPÁLEK and Jaroslav MUŽÍK. Univerzitní vzdělávání v minulosti, současnosti a budoucnosti (University Education in the Past, Present and the Future). první. Praha: Professional Publishing, 2020, 128 pp. ISBN 978-80-88260-45-5.
Display details
Displayed: 5/5/2024 16:02