UCP:HO172 E-business in hospitality - Course Information
HO172 E-business in hospitality
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.summer 2023
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Jan Hán, Ph.D. (seminar tutor)
- Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu HO172 E-business v hotelnictví je rozšíření teoretických znalostí problematiky elektronického podnikání v hotelnictví a cestovním ruchu, získání praktických dovedností spojených s tvorbou, aktualizací a propagací webových stránek vybrané organizace.
Znalosti: Student získá základní znalosti elektronického podnikání se zaměřením na e-marketing. V rámci kurzu tak získá znalosti o tvorbě webových stránek, optimalizaci distribuční strategie ubytovacího zařízení, optimalizaci obsahu a struktury webových stránek, reklamně a propagaci na sociálních sítích a vyhledávačích a e-mail marketingu.
Dovednosti: Student umí vytvořit a aplikovat výstupy marketingové analýzy pro tvorbu webových stránek společnosti v cestovním ruchu. Umí vytvořit samotné webové stránky pomocí dostupných nástrojů a šablon, jejich obsahovou strukturu a strategii. Dále student získá praktické dovednosti kreativního a reklamního psaní, a také online marketingu (Search Engine Marketing a marketing na sociálních sítích).
Schopnosti: Absolvování kurzu umožní studentovi tvorbu online marketingového obsahu a propagace. Student je schopen tvořit a spravovat online marketingové nástroje a využít je pro získání lepších pracovních výsledků. - Syllabus (in Czech)
- 1. Definice a struktura e-business a jeho projevy v hotelnictví a cestovním ruchu.
- 2. Specifika nepřímé distribuce v hotelnictví.
- 3. Přímá distribuce a její možnosti v hotelnictví.
- 4. Optimalizace distribučního mixu ubytovacího zařízení.
- 5. Tvorba webových stránek a jejich struktura.
- 6. Tvorba obsahové strategie webových stránek a copywritting.
- 7. SEO.
- 8. SEM.
- 9. Sociální sítě a Facebook marketing.
- 10. Email marketing.
- 11. Komplexní e-business řešení v hotelnictví - přehled.
- Literature
- required literature
- GÁLA, Libor, Jan POUR and Zuzana ŠEDIVÁ. Podniková informatika. 2. přeprac. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2009, 496 pp. ISBN 978-80-247-2615-1. info
- Assessment methods (in Czech)
- Student kombinované i prezenční formy zpracuje ve skupině (2 – 3 studenti) projekt na téma analýzy marketingové komunikace distribuce hotelového zařízení. Součástí projektu je analýza současného stavu marketingové komunikace, reputation managementu a distribuce, na kterou navazuje jejich optimalizace s konkrétními návrhy.
Výsledný projekt je diskutován během atestace, včetně kritického pohledu na vytvořené návrhy. - Language of instruction
- Czech
- Follow-Up Courses
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
Information on the extent and intensity of the course: 3/3/3.
- Enrolment Statistics (summer 2023, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/summer2023/HO172