UCP:MA065 Activities marketing agency - Course Information
MA065 Activities marketing agency
University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.winter 2016
- Extent and Intensity
- 0/2/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
- Teacher(s)
- doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D. (lecturer)
- Guaranteed by
- doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Katedra marketingu – University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd. - Course Enrolment Limitations
- The course is offered to students of any study field.
- Course objectives (in Czech)
- Cílem předmětu je praktické procvičování celkové činností marketingové agentury na zadání fiktivního příkladu. Studenti si střídavě ve dvojicích (vedoucí a zástupce) procvičují i její řízení. Vyučující vystupuje v dvojroli zadavatele (zákazníka) a jednatele firmy, který hodnotí činnost jednotlivých fiktivních zaměstnanců.
Znalosti: Student získá základní přehled o širokém spektru činností, probíhajících v marketingové agentuře. Pozná praktické souvislosti mezi vyučovanými předměty v oboru marketingové komunikace.
Kompetence: Student bude po absolvování předmětu schopen podle zadání od klienta připravit potřebné podklady pro realizaci jeho požadavků.
Dovednosti: Absolvování předmětu přispěje ke schopnosti studenta orientovat se v problematice přijímání zakázky a krocích při její následné realizaci. Tato schopnost je důležitým předpokladem uplatnění absolventa vysoké školy na pozicích odpovídajících profilu abnsolventa bakalářského oboru marketingové komunikace ve službách. - Syllabus (in Czech)
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
2. Audit mediální komunikace
3. Analýza postavení firmy na trhu
4. Marketingový mix z pohledu prodejce a zákazníka
5. Tvorba marketingového sdělení, obsah, forma
6. Stanovení rozpočtu na mediální komunikaci
7. Možnosti a ovlivnění komunikačního mixu
8. Volba složek komunikačního mixu
9. Obsah složek komunikačního mixu
10. Měření účinnosti mediální komunikace
11. Řízení mediální komunikace
12. Integrace komunikačních aktivit a její plánování
13. Hodnocení průběhu zpracování fiktivní zakázky
- 1. Cílový segment trhu - rozdílnosti psychologické, sociální apod.
- Literature
- required literature
- CHROMÝ, Jan. Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu (Marketing and media in hotel management and tourism). 1st ed. Praha: Verbum, 2010, 128 pp. Komunikace a média 2. ISBN 978-80-904415-3-8. info
- recommended literature
- MASTNÝ, Jan. Reklama ve světě médií (Advertising in the world of media). Praha: Vysoká škola hotelová, 2010, 106 pp. ISBN 978-80-87411-00-1. info
- CHROMÝ, Jan and Liubov RYASHKO. Marketing, média a jejich studium v zrcadle webových stránek. 1st ed. Praha: Extrasystem Praha, 2014, 162 pp. ISBN 978-80-87570-12-8. info
- CHROMÝ, Jan and Donna DVORAK. Inovace marketingových cílů v oblasti cestovního ruchu (Innovation of marketing objectives in the field of travel and tourism). Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, vol. 7, No 1, p. 21-24. ISSN 1214-9187. Čtvrtletní plně recenzovaný časopis pro podporu vzdělávání info
- CHROMÝ, Jan, Donna DVORAK, Milada ŠMEJCOVÁ and Petr SEMENIUK. Vybraná didaktická pravidla v marketingové komunikaci v cestovním ruchu (Selected teaching rules for marketing communication in tourism). Media4u Magazine. Praha: Media4u Magazine, 2010, vol. 7, No 3, p. 90-93. ISSN 1214-9187. info
- Teaching methods (in Czech)
- Samostatné řešení problémových témat pod dohledem vyučujícího.
Metody hodnocení
Obsah předmětu PS/KS (hod.)
Přednášky 0/0
Cvičení 52/0
Samostatná příprava 26/0
Celkem 78/0 - Assessment methods (in Czech)
- Studenti pod vedením svého spolužáka a jeho zástupce samostatně zpracovávají přidělená dílčí problémová témata. Jednotliví vedoucí a jejich zástupci se po každém semináři mění. Samostatně zpracovávané tématické celky jsou vedoucím a zástupcem zadávány a následně hodnoceny na každém semináři. Podobně je hodnocena aktivita a orientace v problematice. Vyučující působí v dvojroli zákazníka (upřesnění zadání) a jednatele firmy (hodnocení průběhu cvičení)
Aktivita, iniciativní přístup nad rámec výuky, kvalitní zpracování všech jednotlivých témat s možností jejich okamžitého praktického využití reálnou firmou, a odpovědné vedení spolužáků může být hodnoceno jako splnění požadavků na odbornou praxi.
Požadavky na zakončení PS/KS (váha %)
Samostatnost a aktivita při zpracování jednotlivých tématů 50/50
Diskuse o zpracovaných tématech 50/50
Celkem 100/100
Zvláštní podmínky a podrobnosti min. 80% účasti na cvičení u PS. - Language of instruction
- Czech
- Further comments (probably available only in Czech)
- The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
Information on the per-term frequency of the course: VP.
The course is taught: every week.
Note related to how often the course is taught: VP.
- Enrolment Statistics (winter 2016, recent)
- Permalink: https://is.ucp.cz/course/ucp/winter2016/MA065