Filtrování publikací

    2023

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing a.s., 2023, 432 s. ISBN 978-80-271-3722-0.
      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 13. 12. 2023 12:26.
    2. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, roč. 24, č. 197, s. 1-7. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.
      URL
      Název anglicky: The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic.
      angličtina. Rumunsko.
      Klíčová slova anglicky: SME revenue management adoption, revenue management tactics, revenue management implementation.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 4. 6. 2024 09:21.

    2021

    1. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC. Online. Acta academica karviniensia. 2021, roč. 11, č. 2, s. 25-35. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.25142/aak.2021.010.
      Plný text publikace.
      Název česky: Postoje Čechů k lázeňství během pandemie onemocnění covid-19
      Název anglicky: ATTITUDES OF CZECHS TOWARDS SPAS DURING THE COVID-19 PANDEMIC
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer attitudes; pandemic COVID-19; spa; spa perception
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 2. 2022 09:49.
    2. KUPEC, Michael, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Václav KUPEC. Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications. Media Literacy and Academic Research. 2021, roč. 4, č. 2, s. 110-118, 19 s. ISSN 2585-8726.
      Název anglicky: Web Personalization And Artificial Intelligence As Tools For Marketing Communications
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Internet;Personalization;Artificial intelligence; Management; Marketing; Communication;
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 2. 2022 09:43.

    2019

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Lázeňství - management a marketing. první. Praha: Grada Publishing, 2019, 368 s. Expert. ISBN 978-80-271-2461-9.
      Název česky: Lázeňství - management a marketing
      Název anglicky: Spa treatment - management and marketing
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: spa, spa treatment, management, marketing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 10. 2019 15:10.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan MOUCHA. Název projektu: Využití nástrojů marketingového mixu v podnicích služeb. 2019 - 2020.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:50.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Marttin KEBZA. Projekt: Tvorba studijních materiálů pro ekonomickou geografii a management lázeňství a hotelnictví. 2019 - 2019.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:46.

    2018

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Eliška VILDOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Drobné střípky z aktuálních trendů v lázeňském podniku. 2018: Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2018, s. 34-44. ISBN 978-80-7510-280-5.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ourism, Karlovy Vary Region, Františkovy Lázně, spas, medical wellness, business, management, marketing, customer, CSM, CRM, customer satisfaction, value, innovation, new economy, online marketing, strategy, blue ocean strategy, GDPR, people
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 28. 11. 2018 11:31.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. VÁNOČNÍ ČAS A AUTENTICITA: HODNOCENÍ VÁNOČNÍHO TRHU VE MĚSTĚ CHEB. Online. In Ing. Ivica Linderová, PhD. RNDr . Mgr. Stanislava Pachrová, Ph.D. Aktuální problémy cestovního ruchu„Autenticita v kontextu cestovního ruchu“. Recenzovaný sborník z mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2018. Vysoká škola polytechnická Jihlava, v Jihlavě, 2018., 2018, s. 151-160. ISBN 978-80-88064-36-7.
      URL
      Název anglicky: CHRISTMAS TIME AND AUTHENTICITY: EVALUATION OF CHRISTMAS MARKET IN THE TOWN OF CHEB
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Authenticity. Cheb. Christmas. Christmas market. Tourism.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 14. 11. 2018 12:57.

    2017

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Lilia DVOŘÁKOVÁ. Název projektu: Inovace a příprava nového doktorského studijního programu Ekonomika a management na kreditní systém studia. 2017 - 2017.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:42.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar, Petr JANEČEK a Jan TLUČHOŘ. Přínosy a rizika kulturních eventů pro městský cestovní ruch. In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, s. 109-120. ISBN 978-80-244-5255-5.
      čeština. Česká republika.
      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 27. 4. 2018 08:56.

    2016

    1. PETRŮ, Naděžda, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jiří VACEK. Rodinné podnikání v České republice - historie a současnost. Socioekonomické a humanitní studie. BIVŠ v Praze: BIVŠ v Praze, 2016, roč. 6, č. 2, s. 62 – 75. ISSN 1804-6797.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: rodina, rodinný podnik, rodinná farma,rodinné podnikání, rodinná firma roku
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 25. 1. 2017 10:21.
    2. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Rodinné podnikání v odvětví zemědělství a cestovního ruchu v ČR. Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie. Bratislava: Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislavě., 2016, roč. 8(1), č. 1, s. 48 – 63. ISSN 1337-9313.
      Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: rodinné podnikání, zemědělství, cestovní ruch,ekonomika cestovního ruchu
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 25. 1. 2017 10:35.
    3. PETRŮ, Naděžda a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses. In Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Sborník příspěvků z 10. ročníku mezinárodní vědecké konference Nové Trendy 2015 New Trends 2015. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická ve Znojmě, 2016, s. 207 – 218. ISBN 978-80-87314-76-0.
      Název anglicky: The Importance and Role of Strategic Succession Planning in Czech Family Businesses
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 23. 2. 2016 10:59.

    2015

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Event marketing. Studijní opora.. Online. První vydání. Praha: VŠH v Praze, 2015, 107 s. ISBN 978-80-87411-66-7.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:45.
    2. PAVERA, Libor a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Marketingová a mediální komunikace dnes. In Libor Pavera. odborná kniha. první. Praha: Verbum Praha, 2015, s. 27-43, 194 s. svazek 5. ISBN 978-80-87800-08-9.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: estovní ruch, destinace, management, marketing, spolupráce, partnerství, komunikac
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 12:49.
    3. VILDOVÁ, Eliška, David MARTINČÍK, Jan TLUČHOŘ a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Measuring Customer Satistisfaction and Loyalty in Spa Companies. E+M Ekonomie a Management. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2015, XVIII, č. 1, s. 151 – 168. ISSN 1212-3609.
      Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: customer, health care, loyalty, satisfaction, spa care
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:36.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Petr JANEČEK. Název projektu: Využití moderních technologií v marketingové komunikaci. 2015 - 2016.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 30. 1. 2019 10:37.
    5. JANEČEK, Petr a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. Podnikání na území chráněné oblasti: Případová studie Prášily. In sborník z konference. Hradec Králové: Gaudeamus, 2015, s. 38-47. ISBN 978-80-7435-537-0.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 14:50.
    6. PETRŮ, NADĚŽDA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. 2015, roč. 05/2015, 2/2015, s. 69-74. ISSN 1804-7890.
      Název anglicky: THE MANAGEMENTOF SUCCESSION STRATEGY- INTERGENERATIONAL CHALLENGE.
      Ekonomie. angličtina.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 2. 2. 2016 10:45.
    7. JANEČEK, Petr, Dagmar JAKUBÍKOVÁ a Jan TLUČHOŘ. Vývoj webových stránek cestovního ruchu vybraných krajů České republiky. In Sborník recenzovaných příspěvků ze 4. Mezinárodní vědecké konference Aktuální trendy lázeňství, hotelnictví a turismu. Tábor: Ústav lázeňství, gastronomie a turismu, 2015, s. 98-109. ISBN 978-80-7510-140-2.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: lázeňství, hotelnictví, turismus,kraj, marketingová komunikace, webové stránky
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 14:44.

    2014

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Eliška VILDOVÁ. Je lázeňství oborem, ve kterém najdou uplatnění absolventi vysokých škol? In Folia Turistica 4. 1. vyd. UMB, Ekonomická fakulta, 2014. ISBN 978-80-557-0697-9.
      Název česky: Je lázeňství oborem, ve kterém najdou uplatnění absolventi vysokých škol?
      Název anglicky: Is the spa industry able to offer career to university graduates?

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 19. 6. 2014 06:23.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingová komunikace: čas a změny. Online. In Chromý - Ryashko - Dmitrieva. Strategie a tektika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky - Strategy and Marketing Tactics in e-Business of Hospitality and Other Spheres. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2014, s. 26-31. ISBN 978-80-87570-17-3.
      Název česky: Marketingová komunikace: čas a změny
      Název anglicky: Promotion: Time and Changes

      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 8. 4. 2014 11:27.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingová komunikace: čas a změny. In Chromý – Ryasko- Dmitrieva. Strategie a taktika marketingu pro e-business v hotelnictví a dalších oblastech ekonomiky – Strategy and Marketing Tactics in e- Business of Hospitality and Other Spheres. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2014, s. 26-31. ISBN 978-80-87570-17-3.
      Název česky: Marketingová komunikace: čas a změny.
      Název anglicky: Marketing communications: time and changes

      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 19. 6. 2014 06:20.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Eliška VILDOVÁ. Spokojenost lázeňského hosta. In Sborník recenzovaných příspěvků. 3. Mezinárodní vědecká konference cestovní ruch, hotelnictví a lázeňství ve světle vědeckého výzkumu a praxe. Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2014, s. 152-163. ISBN 978-80-7248-955-8.
      Název česky: Spokojenost lázeňského hosta.

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 19. 6. 2014 06:27.

    2013

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
      Název česky: Strategický marketing - Strategie a trendy

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:29.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2., rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, a.s., 2013, 368 s. ISBN 978-80-247-4670-8.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 15:24.

    2012

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Aktuální problémy marketingu v cestovním ruchu v České republice – lidé a komunikace. 1. vyd. Plzeň: FEK ZČU Plzeň, 2012. Projekt FEK a města Chebu.
      Název česky: Aktuální problémy marketingu v cestovním ruchu v České republice – lidé a komunikace

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 09:28.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
      Název česky: Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:35.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualizované a rozšířené. Praha: Grada Publishing, a.s., 2012, 320 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
      Název česky: Marketing v cestovním ruchu, Jak uspět v domácí i světové konkurenci
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing, tourism, services, management, markets, MIS, marketing mix
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D., učo 4151. Změněno: 7. 10. 2015 13:21.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. vyd. Praha: Grada Publishing, 2012, 329 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
      Název česky: Marketing v cestovním ruchu. Jak uspět v domácí i světové konkurenci.
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Luboš Svárovský, učo 12422. Změněno: 9. 10. 2012 11:26.

    2011

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Aktuální problémy marketingu v cestovním ruchu v České republice – lidé a komunikace. 2011.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:32.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Cestovní ruch, marketing a komunikace. In Komunikace a média. 1. vyd. Praha: Verbum, 2011.
      Název česky: Cestovní ruch, marketing a komunikace

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:52.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Cestovní ruch, marketing a komunikace. Komunikace a média. Praha: Verbum, 2011.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:32.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing. Distanční studijní opora. 1. vyd. Praha: VŠH, 2011, 168 s. ISBN 978-80-87411-19-3.
      Název česky: Marketing. Distanční studijní opora

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:55.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing. Distanční studijní opora. 2011.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:33.

    2010

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingové řízení. 2010.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:33.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10). In Marketing. 2. přeprac. Praha: C.H. Beck, 2010. ISBN 978-80-7400-115-4.
      Název česky: Marketingové řízení.(kap.2); Distribuce a distribuční politika. (kap.10)

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 09:02.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha: Verbun, 2010, 13 s. Komunikace a média, svazek 3. ISBN 978-80-904415-4-5.
      Název anglicky: Unconventional approach for promotion in marketing communication
      RIV/25619161:_____/10:00000010 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Jakubíková, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: unconventional approach; promotion; marketing communication

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 2. 5. 2011 18:28.
    4. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. In Trendy komunikace v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Verbum, 2010. ISBN 978-80-904415-4-5.
      Název česky: Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 08:59.
    5. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Nekonvenční přístupy v promotion a marketingové komunikaci. 2010.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:34.
    6. CHROMÝ, Jan, Marie DOHNALOVÁ, Dagmar JAKUBÍKOVÁ, Libor PAVERA, Miloš SOBEK, Jan MASTNÝ, Martina SOCHŮRKOVÁ, Mieczyslaw LENIARTEK a Krzystof WIDAWSKI. Trendy komunikace v cestovním ruchu. Praha: Verbum, 2010, 115 s. Komunikace a média sv.3. ISBN 978-80-904415-4-5.
      Název anglicky: Trends of communication in tourism
      Písemnictví, masmedia, audiovize. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: trends, communication, tourism

      Změnila: Ing. Martina Sochůrková, učo 8307. Změněno: 6. 11. 2011 14:09.

    2009

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 978-80-247-3247-3.
      Název česky: Marketing v cestovním ruchu

      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 09:05.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 2009.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:34.

    2008

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2008.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:34.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing - Strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
      Název česky: Strategický marketing - Strategie a trendy

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 20. 11. 2013 09:24.
    3. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Strategie a trendy. 2008.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:35.

    2007

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar a Jan TLUČHOŘ. Marketing míst, obcí a měst. 2007.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:35.
    2. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 2007.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:36.

    2005

    1. JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 2005.
      Změnila: Ing. Zuzana Krpelánová, učo 12398. Změněno: 4. 6. 2012 13:36.
Zobrazeno: 14. 12. 2024 08:45