Informační systém UCP

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2023, roč. 12, č. 3, s. 1754-1761. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM123-58.
      URL
      Název anglicky: Extracting Insights From Competitor's Mistakes: A Sentiment Analysis Approach Using Competitive set Online Reviews
      angličtina. Srbsko.
      Klíčová slova anglicky: – Sentiment analysis, online reputation, user-generated content analysis, competitiveness, market competition.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 14. 9. 2023 10:11.
    2. FIALA, Jan, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Lucie ROHLÍKOVÁ, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. More Than Virtual Reality: Tools, Methods and Approaches to Hotel Employee Training. In Visvizi, A., Troisi, O., Grimaldi, M. Research and Innovation Forum 2022. RIIFORUM 2022. Springer, Cham, 2023, s. 435-443. ISBN 978-3-031-19559-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-19560-0_35.

      Klíčová slova anglicky: Virtual Reality (VR); Students; Future hotel employees training; Higher education; Communication skills

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 29. 3. 2023 10:20.
    3. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Sdílená ekonomika v ubytovacích službách. Analýzy a využívání revenue managementu. první vydání. Praha: Wolters Kluwer, 2023, 108 s. ISBN 978-80-7676-664-8.
      Název anglicky: Sharing Economy in the Accommodation services. Analysis and Use of Revenue Management

      Klíčová slova anglicky: sharing economy, accommodation service, services, revenue management
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 10. 3. 2023 06:17.
    4. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Sharing Economy in the Accommodation Services – Example of Prague During the Years 2017–2022. Online. In doc. Ing. Pavla Vrabcová, Ph.D. Proceedings of the 16th International Conference Liberec Economic Forum 2023. Technical University of Liberec, 2023, s. 441-448. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.15240/tul/009/lef-2023-48.
      Název anglicky: Sharing Economy in the Accommodation Services – Example of Prague During the Years 2017–2022
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Sharing economy, accommodation service, covid-19
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 27. 10. 2023 14:15.
    5. KOCOUREK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dagmar JAKUBÍKOVÁ. The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2023, roč. 24, č. 197, s. 1-7. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/24.197.01.
      URL
      Název anglicky: The current state of the application of revenue management activities in the SME segment: A case from the Czech Republic.
      angličtina. Rumunsko.
      Klíčová slova anglicky: SME revenue management adoption, revenue management tactics, revenue management implementation.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 11. 2023 13:50.

    2022

    1. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Jiřina JENČKOVÁ. IDENTIFICATION OF THE USE OF REVENUE MANAGEMENT TOOLS IN ACCOMMODATION SERVICES. AD ALTA, Journal of Interdisciplinary Research,. Hradec Králové: MAGNANIMITAS, 2022, roč. 12, č. 1, s. 135-138. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/1201.
      Název anglicky: IDENTIFICATION OF THE USE OF REVENUE MANAGEMENT TOOLS IN ACCOMMODATION SERVICES

      Klíčová slova anglicky: Accommodation, Hotel, Hospitality, Revenue Management
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 24. 8. 2022 09:24.
    2. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jan FIALA, Jan HÁN, Jan HUSÁK, Karel CHADT, Štěpán CHALUPA, Jiřina JENČKOVÁ, Martin KOTEK, Milan KOTEK, Martina PERUTKOVÁ, Tomáš PRŮCHA, Jakub STEJSKAL a Anna VISVIZI. Innovating in the Tourism Industry Through Virtual Reality (VR) and Education in the Hotel Business: VR-Enhanced Three-Phase Future Hotel Staff Training. International Journal of Smart Education and Urban Society (IJSEUS). 2022, roč. 13, č. 1, 12 s. ISSN 2574-8254. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/IJSEUS.309955.
      angličtina.
      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 29. 3. 2023 10:05.
    3. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA, Jan MÁČE a Ivo STRAKA. Re-solving Extended Expected Marginal Seat Revenue Model Using Stochastic Approach. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2022, roč. 23, č. 186, s. 151-155. ISSN 1582-2559. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.47750/QAS/23.186.19.
      Název anglicky: Re-solving Extended Expected Marginal Seat Revenue Model Using Stochastic Approach

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 16. 3. 2022 08:15.
    4. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Understanding customer's online booking intentions using hotel big data analysis. Journal of Vacation Marketing. Sage, 2022, 13 s. ISSN 1356-7667. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/13567667221122107.
      Název anglicky: Understanding customer's online booking intentions using hotel big data analysis
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Price elasticity of demand, hotel market segmentation, cluster analysis, hospitality marketing, hospitality e-commerce
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 30. 8. 2022 17:32.
    5. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. USE OF ALGORITHM IN THE PREDICTION OF QUANTITY DEMANDED IN THE ACCOMMODATION SERVICES. Online. In 10 th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS CURRENT TRENDS IN SPA, HOSPITALITY AND TOURISM. Prague: Institute of Hospitality Management and Economics, 2022, s. 210-219. ISBN 978-80-7632-076-5.
      Název anglicky: USE OF ALGORITHM IN THE PREDICTION OF QUANTITY DEMANDED IN THE ACCOMMODATION SERVICES

      Klíčová slova anglicky: Hotel, Optimization, Prediction, SARIMA model
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 26. 10. 2022 10:08.

    2021

    1. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Věra LEVIČKOVÁ. Comparison of expected marginal revenue models in the hospitality industry. Journal of Revenue and Pricing Management. Springer, 2021. ISSN 1476-6930. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41272-021-00328-9.
      Název anglicky: Comparison of expected marginal revenue models in the hospitality industry

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 2. 7. 2021 07:27.
    2. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Consumer Behaviour in the Accommodation Services Market – a Comparison of Vienna, Bratislava and Prague in 2018. Comparative Economic Research. Central and Eastern Europe. Łódź University Press, 2021, roč. 24, č. 2, s. 137-153. ISSN 1508-2008. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18778/1508-2008.24.16.
      Název anglicky: Consumer Behaviour in the Accommodation Services Market – a Comparison of Vienna, Bratislava and Prague in 2018

      Klíčová slova anglicky: accommodation service, consumer behaviour, price elasticity, Vienna, Bratislava, Prague
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 30. 6. 2021 18:53.
    3. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Do Hotels Benefit from Hosting IIHF World Championships? Case of Prague and Bratislava Hotel Market. Tourism: An International Interdisciplinary Journal. Zagreb: Institut za turizam, 2021, roč. 69, č. 3, s. 418-428. ISSN 1332-7461. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37741/t.69.3.7.
      URL
      Název anglicky: Do Hotels Benefit from Hosting IIHF World Championships? Case of Prague and Bratislava Hotel Market

      Klíčová slova anglicky: event tourism; event marketing; hotel performance evaluation; IIHF Championship; hotel market performance; Czech Republic
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 3. 9. 2021 16:00.
    4. CHALUPA, Štěpán, Karel CHADT a Jiřina JENČKOVÁ. Impact of National Measures Connected to Covid-19 Pandemic on the Hotel Front-Office Communication Themes. IBIMA Business Review. 2021, roč. 2021, s. ID 823718, 10 s. ISSN 1947-3788. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5171/2021.823718.
      Odkaz na článek v daném periodiku.
      Název anglicky: Impact of National Measures Connected to Covid-19 Pandemic on the Hotel Front-Office Communication Themes
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Customer Care, Hospitality Industry, Soft Skills, Communication Changes
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 9. 2021 10:18.
    5. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Karel CHADT. Improving Service Quality Using Text Mining and Sentiment Analysis of Online Reviews. Quality - Access to Success. Bucharest: SRAC - Societatea Romana Pentru Asigurarea Calitatii, 2021, roč. 22, č. 182, s. 46-49. ISSN 1582-2559.
      Název anglicky: Improving Service Quality Using Text Mining and Sentiment Analysis of Online Reviews

      Klíčová slova anglicky: online reviews; sentiment analysis; service evaluation; service quality; text analysis.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 5. 6. 2021 07:18.
    6. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA, Zdeněk ULRYCH, Jiřina JENČKOVÁ a Jan HÁN. Klíčové procesy v hotelnictví a jejich charakteristika. Praha: Wolters Kluwer, 2021, 252 s. ISBN 978-80-7676-284-8.
      Název česky: Klíčové procesy v hotelnictví a jejich charakteristika
      Název anglicky: Key processes in the hotel industry and their characteristics
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Process; Process management; Accommodation facility; Key processes
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 21. 3. 2022 11:31.
    7. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Dávid MELAS. Model of Price Optimization as a Part of Hotel Revenue Management - Stochastic Approach. Mathematics. Switzerland: MDPI, 2021, roč. 9, č. 1552, s. 1-16. ISSN 2227-7390. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/math9131552.
      Název anglicky: Model of Price Optimization as a Part of Hotel Revenue Management - Stochastic Approach
      Švýcarsko.
      Klíčová slova anglicky: accommodation service; nonlinear programming; price optimization; revenue management; price elasticity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 12. 7. 2021 10:30.
    8. CHALUPA, Štěpán a Karel CHADT. The Changes in Client-Employee Communication at Hotel Front Office in Connection to CoVid19 Pandemic. Online. In Khalid S. Solimon. Innovation Management and information Technology impact on Global Economy in the Era of Pandemic. Cordoba: International Business Information Management Association (IBIMA), 2021, s. 752-757, 7 s. ISBN 978-0-9998551-6-4.
      Název anglicky: The Changes in Client-Employee Communication at Hotel Front Office in Connection to CoVid19 Pandemic
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Customer Care, Hospitality Industry, Soft Skills, Communication Changes
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 2. 2022 21:15.
    9. CHALUPA, Štěpán a Karel CHADT. The Perception of Soft Skills and Their Training at Hotel Front – Office in Connection to CoVid-19 Pandemics. TEM JOURNAL. Srbsko: UIKTEN - Association for Information Communication Technology Education and Science, 2021, roč. 2021, č. 2. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM102-05.
      URL
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Soft skills training, in-field training, soft skills development, hospitality.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 2. 2. 2022 09:52.
    10. CHALUPA, Štěpán, Martin KOTEK, Jan HUSAK, Jakub STEJSKAL, Michal KOTEK, Martina PERUTKOVA, Jirina JENCKOVA a Martin KOCOUREK. The Proposal of Virtual Reality Model for Hotel Front Office Employees Training. Online. In Khalid S. Solimon. STEJSKAL, Jakub a Michal KOTEK. Proceedings of the 38th International Business Information Management Association (IBIMA). Sevilla: International Business Information Management Association (IBIMA), 2021, s. 2929-2935. ISBN 978-0-9998551-7-1.
      Název anglicky: The Proposal of Virtual Reality Model for Hotel Front Office Employees Training

      Klíčová slova anglicky: Virtual reality, soft skills training, photogrammetry, eye-tracking.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 2. 2022 21:25.
    11. CHALUPA, Štěpán, Martin PETŘÍČEK a Zdeněk ULRYCH. The Use of Business Process Management in Hotel Direct Sales Improvement. TEM Journal. UIKTEN, 2021, roč. 10, č. 1, s. 215-220. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM101-27.
      Název anglicky: The Use of Business Process Management in Hotel Direct Sales Improvement

      Klíčová slova anglicky: BPM in hospitality; business process reengineering; hotel direct sales; process modelling
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 29. 3. 2021 16:51.

    2020

    1. HÁN, Jan, Martin PETŘÍČEK a Štěpán CHALUPA. Business Process Management Approach in the Hospitality Industry. In Huub Ruël, Angelique Lombarts. Sustainable Hospitality Management: Designing Meaningful Encounters with Talent and Technology. First edition. UK: Emerald Publishing Limited, 2020, s. 167-182. Advanced Series in Management. ISBN 978-1-83909-266-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/S1877-636120200000024011.
      Název anglicky: Business Process Management Approach in the Hospitality Industry

      Klíčová slova anglicky: Business process management; processes; modelling; simulation; simulator; hotel
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 9. 1. 2021 09:33.
    2. PETŘÍČEK, Martin, Štěpán CHALUPA a Karel CHADT. Identification of consumer behavior based on price elasticity: A case study of the Prague market of accommodation services. Sustainability. MDPI, 2020, roč. 12, č. 22, s. 1-14. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su12229452.
      URL
      Název anglicky: Identification of consumer behavior based on price elasticity: A case study of the Prague market of accommodation services

      Klíčová slova anglicky: price elasticity of demand; consumer behavior; dynamic pricing; hotel demand; Giffen’s paradox
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 18. 12. 2020 11:32.
    3. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízení. 2020.
      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 23. 3. 2020 11:21.
    4. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. PRICE ELASTICITY OF DEMAND FOR ACCOMODATION SERVICES – EMPIRICAL APPLICATION IN PRAGUE. AD ALTA: JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH. HRADEC KRALOVE: MAGNANIMITAS, 2020, roč. 10, č. 1, s. 221-224. ISSN 1804-7890. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.33543/1001.
      Název anglicky: PRICE ELASTICITY OF DEMAND FOR ACCOMODATION SERVICES – EMPIRICAL APPLICATION IN PRAGUE

      Klíčová slova anglicky: Price Elasticity, Demand, Price Optimization, Consumer Behavior
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 12. 2020 08:00.
    5. CHALUPA, Štěpán. Smart Electronic System for Tracking Apprenticeships (Apprentice Track). 2020.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 25. 3. 2020 09:34.
    6. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry. Online. In 35th IBIMA Conference. 2020. ISBN 978-0-9998551-4-0.
      Název anglicky: The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry

      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 28. 9. 2020 14:52.
    7. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry: A Case Study. IBIMA Business Review. 2020, roč. 2020, č. 2020, 11 s. ISSN 1947-3788. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5171/2020.301930.
      Název anglicky: The Application of Business Process Management in the Hospitality Industry: A Case Study
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Business process modelling, front-office process model, check-in optimisation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 12. 2020 07:58.
    8. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance. Revista ESPACIOS. Venezuela, 2020, č. 41, s. 34, 166-177. ISSN 0798-1015.
      Název anglicky: The impact of hosting International Ice Hockey Federation (IIHF) World Championship on hotel market performance
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: sports events, hotel performance evaluation, event tourism, hotel KPIS
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 23. 10. 2020 12:19.
    9. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Using Customer Characteristics to Manage Marketing and Revenue Management Activities. TEM Journal. Serbia: UIKTEN, 2020, roč. 9, č. 3, s. 1088-1093. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM93-33.
      Název anglicky: Using Customer Characteristics to Manage Marketing and Revenue Management Activities

      Klíčová slova anglicky: Market segmentation; cluster analysis; Two-Step Cluster; Hospitality marketing; Revenue Management
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 12. 2020 07:59.
    10. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Using Technology and Customer Behaviour Characteristics to Improve Hotel Sales Performance. TEM Journal. UIKTEN, 2020, roč. 9, č. 2, s. 573-577. ISSN 2217-8309. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.18421/TEM92-20.
      URL
      Název anglicky: Using Technology and Customer Behaviour Characteristics to Improve Hotel Sales Performance
      angličtina. Srbsko.
      Klíčová slova anglicky: Booking window, channel management, booking engine, hotel distribution, revenue management
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 15. 12. 2020 07:57.
    11. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. VOV – ekonomická sekce. 2020.
      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 23. 3. 2020 11:23.

    2019

    1. CHALUPA, Štěpán, Jan CHROMÝ a Petr ČECH. Behavioral Segmentation of Hotel Customers: An Empirical Study. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference. Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2113-2119. ISBN 978-0-9998551-2-6.
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Chalupa, Štěpán (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chromý, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Čech, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Customer segmentation; Cluster Analysis; Marketing Analysis
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 5. 3. 2020 07:52.
    2. CHALUPA, Štěpán a Jan HÁN. Business klientela očima hoteliérů. COT CELÝ O TURISMU. Praha: C.O.T. media, s. r. o., 2019, roč. 2019, č. 11, s. 24-25. ISSN 1212-4281.
      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 4. 12. 2019 10:32.
    3. CHALUPA, Štěpán. Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízení. 2019.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 5. 2019 08:37.
    4. ČECH, Petr, Jan CHROMÝ, Štěpán CHALUPA a Eliška PROCHÁZKOVÁ. Managerial Communication in Tourist Industry. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference (IBIMA). Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2074-2081. ISBN 978-0-9998551-2-6.
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Čech, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chromý, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Chalupa, Štěpán (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Eliška (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: communication; management; managerial communication; tourist industry
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 5. 3. 2020 07:57.
    5. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. MEASURING PRICE ELASTICITY AND ITS APPLICATION INTO THE REVENUE OPTIMIZATION PROCESS. Online. In 11th INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS - HOSPITALITY, TOURISM AND EDUCATION. Prague: Institute of Hospitality Management in Prague 8., 2019, s. 87-94. ISBN 978-80-87411-87-2.
      Název anglicky: MEASURING PRICE ELASTICITY AND ITS APPLICATION INTO THE REVENUE OPTIMIZATION PROCESS

      Klíčová slova anglicky: Demand, Elasticity, Price
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 28. 10. 2019 10:38.
    6. CHALUPA, Štěpán. Smart Electronic System for Tracking Apprenticeships (Apprentice Track). 2019.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 5. 2019 08:49.
    7. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. USING BUSINESS MODELING AND SIMULATION FOR HOTEL OPERATIONS INNOVATION (CASE STUDY). In M. Bezpartochnyi. Organizational-economic mechanism of management innovative development of economic entities. Przeworsk: Higher School of Social and Economic, 2019. ISBN 978-83-937354-6-4.
      Název anglicky: USING BUSINESS MODELING AND SIMULATION FOR HOTEL OPERATIONS INNOVATION (CASE STUDY)
      angličtina. Polsko.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 29. 1. 2022 20:37.
    8. CHROMÝ, Jan, Štěpán CHALUPA a Petr ČECH. Using Google Analytics for Strategic Decision-Making in Marketing. In Khalid S. Soliman. Proceedings of the 33rd International Business Information Management Association Conference. Granada: International Business Information Management Association, 2019, s. 2091-2099. ISBN 978-0-9998551-2-6.
      RIV: Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Chromý, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Chalupa, Štěpán (203 Česká republika, domácí) -- Čech, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Google Analytics; strategy; visitors; journal
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D., učo 4147. Změněno: 5. 3. 2020 08:01.
    9. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. VOV – ekonomická sekce. 2019.
      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 5. 2019 08:48.
    10. CHALUPA, Štěpán a Martin PETŘÍČEK. Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu. Media4u Magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., 2019, roč. 16, s. 23-26. ISSN 1214-9187.
      Název česky: Využití daty řízené segmentace ve výuce marketingu
      Název anglicky: Use of Data-Driven Segmentation in Marketing Lecturing

      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 25. 3. 2019 08:53.
    11. CHALUPA, Štěpán. Využití RFM analýzy při výuce optimalizace distribučního mixu hotelu. Media4u Magazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., 2019, roč. 2019, č. 1, s. 40-43. ISSN 1214-9187.
      Název česky: Využití RFM analýzy při výuce optimalizace distribučního mixu hotelu
      Název anglicky: Use of RFM analysis in lecturing of hotel distribution mix optimization

      Klíčová slova anglicky: RFM analysis, distribution mix, optmization
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 1. 4. 2019 13:39.

    2018

    1. CHALUPA, Štěpán. Data mining in reputation management. In Ing. Jan Chromý. Sborník recenzovaných příspěvků mezinárodní vědecké konference Média a vzdělávání - Media & Education. 1. vyd. Praha: Extrasystem Praha, 2018, s. 47-50. ISBN 978-80-87570-41-8.
      Název anglicky: Data mining in reputation management
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Data Mining, Reputation Management, Concept Extraction
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 14. 1. 2019 12:43.
    2. CHALUPA, Štěpán. Inovace systémů řízení subjektů cestovního ruchu pomocí nástrojů procesního řízení. 2018.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 5. 2019 08:36.
    3. CHALUPA, Štěpán. Interoperability of Hotel Information System – Case Study. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2018, s. 32-40, 199 s. ISBN 978-80-87411-93-3.
      Název anglicky: Interoperability of Hotel Information System – Case Study
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: System interoperability, Channel Management, hotel information system

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 14. 1. 2019 12:27.
    4. CHALUPA, Štěpán. Job Fair VŠH. 2018.
      Název česky: Job Fair VŠH

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 11. 6. 2018 08:45.
    5. PETŘÍČEK, Martin a Štěpán CHALUPA. PRAVDĚPODOBNOSTNÍ SIMULACE VE VÝUCE REVENUE MANAGEMENTU. Media4uMagazine. Praha: Ing. Jan Chromý, Ph.D., Praha, 2018, roč. 15, č. 3, s. 44-47. ISSN 1214-9187.
      Název česky: PRAVDĚPODOBNOSTNÍ SIMULACE VE VÝUCE REVENUE MANAGEMENTU
      Název anglicky: PROBABILISTIC SIMULATION IN TEACHING REVENUE MANAGEMENT

      Klíčová slova anglicky: Revenue Management, Simulation, Price Elasticity
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Martin Petříček, Ph.D., učo 14750. Změněno: 14. 9. 2018 09:56.
    6. CHALUPA, Štěpán. Smart Electronic System for Tracking Apprenticeships (Apprentice Track). 2018.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 5. 2019 08:49.
    7. CHALUPA, Štěpán. The Impact of Online Reputation Management on Customesrs' Decision Making Process. Czech Hospitality and Tourism Papers. Praha: The Insitute od Hospitality Management in Prague, 2018, roč. 14, č. 30, s. 3-15. ISSN 1801-1535.
      Název anglicky: The Impact of Online Reputation Management on Customesrs' Decision Making Process
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: Customer behaviour, electronic word-of-mouth, user generated content

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 21. 1. 2019 08:53.

    2017

    1. LUSTIGOVÁ, Zdena, Jan HÁN a Štěpán CHALUPA. Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava. Praha: GSI hotely, s.r.o., 2017, 50 s. 1.
      Název česky: Analýza tržního chování a inovace marketingové strategie dvou hotelů v oblasti Národního parku Šumava
      Název anglicky: Analysis and innovation of marketing strategy (the case of two Sumava region hotels)
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: marketing strategy, innovation
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 31. 8. 2017 11:51.
    2. CHALUPA, Štěpán. How Do Prague Hotels Use Social Networks. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2017, s. 47-53. ISBN 978-80-87411-99-5.
      Název anglicky: How Do Prague Hotels Use Social Networks
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Social networks, hospitality industry, Facebook, marketing communication

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 11. 6. 2018 08:25.
    3. CHALUPA, Štěpán. Studijní opora předmětu Hotelové informační systémy. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2017, 59 s.
      Název česky: Studijní opora předmětu Hotelové informační systémy
      Název anglicky: Study material for Hotel Information Systems
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: hotel information system, reputation management, revenue management, e-business

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 8. 2017 11:17.
    4. CHALUPA, Štěpán. Studijní opora předmětu Hotelové rezervační a restaurační systémy. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2017, 54 s.
      Název česky: Studijní opora předmětu Hotelové rezervační a restaurační systémy
      Název anglicky: Study material for Hotel Reservation and Restaurant Systems
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: hotel information system, PMS, reservation system, POS

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 29. 8. 2017 11:18.
    5. CHALUPA, Štěpán. Transaction data based hotel customer segmentation. In Proceedings of 10th International Scientific Conference. “Karviná Ph.D. Conference on Business and Economics”. Karviná: Silesian University, 2017, s. 74-82. ISBN 978-80-7510-265-2.

      Klíčová slova anglicky: Transaction data, customer segmentation, segmentation in hospitality, TwoStep Cluster Analysis.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 11. 6. 2018 08:28.
    6. HÁN, Jan, Štěpán CHALUPA, Zdena LUSTIGOVÁ, Jaromír PAŽOUT, Petr ŠALDA a Martina SOCHŮRKOVÁ. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie, svazek třetí: Online marketing. první. Praha: Wolters Kluwer, 2017, 312 s. Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie, 3. ISBN 978-80-7552-888-9.
      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 10. 1. 2018 12:57.

    2016

    1. HÁN, Jan a Štěpán CHALUPA. Aktuální trendy online marketingu. 2016.

      Klíčová slova anglicky: online marketing, hotels, direct booking, OTA
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 20. 9. 2016 16:58.
    2. HÁN, Jan, Zdena LUSTIGOVÁ a Štěpán CHALUPA. DATA MINING IN HOSPITALITY. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2016. ISBN 978-80-7510-203-4.
      Aplikovaná statistika, operační výzkum. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Data mining, text mining, hotel, reviews
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 26. 9. 2016 13:25.
    3. LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA. EYE TRACKING FOR IMPROVEMENT OF HOTEL BOOKING DESIGN. Opava: Slezská univerzita v Opavě, 2016. ISBN 978-80-7510-203-4.
      Aplikovaná statistika, operační výzkum. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Eyetracking, hotel, booking
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 26. 9. 2016 13:25.
    4. HÁN, Jan, Zdena LUSTIGOVÁ a Štěpán CHALUPA. Perspectives of Social and Economic Development of the Sphere of Service in Russia and Abroad. 1st ed. Kazan: Pechat-Servise XXI vek, 2016, s. 303-326. ISBN 978-5-91838-078-9.
      angličtina. Rusko.
      Klíčová slova anglicky: business process modelling, simulation, hospitality, datamining, eyetracking
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 11. 4. 2016 15:50.
    5. ATTL, Pavel, Štěpán CHALUPA a Petr STUDNIČKA. Produktová nabídka českého lázeňství. Praha, 2016, 201 s.
      Název anglicky: Product Offer of Czech Spas
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Czech Republic, spa industry, product

      Změnil: Ing. Pavel Attl, Ph.D., učo 4145. Změněno: 20. 3. 2017 15:05.
    6. HÁN, Jan, Zdena LUSTIGOVÁ a Štěpán CHALUPA. Resort Gastronomy Stand Service Simulation. Praha, 2016, s. 38-46. ISBN 978-80-87411-75-9.

      Klíčová slova anglicky: Hospitality, experimental research, modelling, optimization, processes, simulation
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 27. 10. 2016 11:08.
    7. HÁN, Jan, Zdena LUSTIGOVÁ a Štěpán CHALUPA. Service blueprint and discrete simulation in hospitality practice (case study). Acta academia karviniensia. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2016, XVI, 3., s. 16-24, 87 s. ISSN 1212-415X.
      Název česky: Service Blueprinting a diskrétní simulace v pohostinské praxi (případová studie)
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: hotel, modelling, service, simulation.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Štěpán Chalupa, Ph.D., učo 10522. Změněno: 24. 11. 2016 08:21.

    2015

    1. HÁN, Jan, Zdena LUSTIGOVÁ a Štěpán CHALUPA. System Modelling and Simulation in Hospitality Practice (Case Study). Praha, 2015, s. 69-79. ISBN 978-80-87411-70-4.

      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Jan Hán, Ph.D., učo 12793. Změněno: 21. 12. 2015 15:44.

    2014

    1. LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA. ADVANTAGES AND LIMITS OF TEXT MINING SOFTWARE FOR ANALYSIS OF CUSTOMERS' REVIEWS ON BOOKING PORTALS. In Metin Kozak & Nazmi Kozak. Proceedings of 7th World Conference for Graduate Research in Tourism, Hospitality and Leisure. Istanbul, Turkey, 2014, 6 s.
      Název anglicky: ADVANTAGES AND LIMITS OF TEXT MINING SOFTWARE FOR ANALYSIS OF CUSTOMERS' REVIEWS ON BOOKING PORTALS
      Aplikovaná statistika, operační výzkum. angličtina. Turecko.
      Klíčová slova anglicky: business intelligence, data mining, text mining, customers relationship, hotel and spa industry
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 27. 2. 2014 10:31.
    2. LUSTIGOVÁ, Zdena a Štěpán CHALUPA. VYUŽITÍ SOFTWARU STATISTICA PRO ANALÝZU NESTRUKTUROVANÉHO TEXTU NA REZERVAČNÍCH PORTÁLECH. Opava: Slezská universita Opava, 2014, s. 215-221, 6 s. ISBN 978-80-7248-955-8.
      Název anglicky: The use of STATISTICA SW for the analysis of unstructured text on booking portals
      Aplikovaná statistika, operační výzkum. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: business intelligence; text mining; booking portals; customers review; hotel and spa industry
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. RNDr. Zdena Lustigová, CSc., učo 12440. Změněno: 17. 2. 2015 12:33.
Zobrazeno: 21. 5. 2024 13:43